Someone Moderator Medlem 17 Aug 2010 #1 Grattis til: Hurvert, Doll, Antekratz og Even92LN :nor :cheers: :nor
LN-FHU Superflyer 17 Aug 2010 #2 Gratulerer med dagen til alle 4 :nor :drink :nor:drink :nor:drink :nor:drink
Polaris Free Luigi 17 Aug 2010 #5 Aaaaghhh, du vet du begynner å bli litt for voksen når noen født i et årstall du syntes var fryktelig lenge etter deg - blir 18! *hulk* (Hva er man selv da?! Jeg stoppet å telle på 16 tror jeg.... :colgate: ) Grattis til alle sammen!
Aaaaghhh, du vet du begynner å bli litt for voksen når noen født i et årstall du syntes var fryktelig lenge etter deg - blir 18! *hulk* (Hva er man selv da?! Jeg stoppet å telle på 16 tror jeg.... :colgate: ) Grattis til alle sammen!
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 17 Aug 2010 #12 Gratla :nor :drink :cheers: :nor :drink :cheers: :nor :drink :cheers:
hurvert ScanFlyer Silver Medlem 17 Aug 2010 #16 Takk takk folkens... dagen har vært flott med familien, ute og spist først, så vaffler, kake og kaffe etterpå... Gratulerer til de tre andre også. Håvard :up:
Takk takk folkens... dagen har vært flott med familien, ute og spist først, så vaffler, kake og kaffe etterpå... Gratulerer til de tre andre også. Håvard :up: