flyKSU
ScanFlyer Gold
Tok meg en tur på Kvernberget idag, og det var mye spennende som kom innom. Kommentarer og tilbakemeldinger på bildene mottas med takk 

Ja, de fleste har tatt fra langs flyplassveien. Bra plass og stå om du skal ta bilder av fly når de lander eller tar avOriginally posted by Airbus 330
Flotte bilder dette her.
Ser ut til at jeg må få tatt meg en spottertur der når jeg skal til Frei om ca 14 dager.
Er disse bildene tatt på utsiden av gjerdet?
Airbus 330. :smile2
Originally posted by LN-SSL
Bra bilder!! Du har kommet deg stort! (Det var vel deg jeg så på sykkel i dag, da du stod sammen med Morten og senere da du syklet over Omsundbrua....)
Det finnes spotterplasser på sørsiden ja, men det betinger litt trasking i skog og kratt.
Ellers skal du være velkommen til en av de vakreste øyene på Nordmøre, 'Aibus 330'^_^
Været bruker å være mye bedre på innsiden av Frei (sørsiden) enn inne i byen...
Der jeg stod og tok bildet er dette ikke nødvendig, ettersom veien ligger litt høyere enn hva gjerdet enkelte plasser langsrullebanen. Det er også noen "mini-voller" langs veien hvor det er greit å stå for å fotografere mindre fly som ikke bruker hele rullebanens lengde. På den andre siden av banen er jeg ikke helt sikker.Originally posted by Airbus 330
Takk for tipset fly1980.
Trenger man noe å stå på ved gjerdet evnt?
Airbus 330.
Og selvfølgelig velkommen til nabokummunen til norges flotteste havneby; Kristiansund.Ellers skal du være velkommen til en av de vakreste øyene på Nordmøre, 'Aibus 330'^_^
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.