• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Dagens AEA på BGO

G-COLE

ScanFlyer Gold
Dagens AEA på BGO

Var en tur oppom BGO i dag. Var en time der. -Det var reine varmestuen , med ca. 6 grader og nydelig sol, i forhold til på SVG i går, der ballane holdt på å fryse til...... ehm...

En av de som kom forbi kamera i dag var AEA med EC-III. Dette er jo en gjenganger , men før eller seinere må det vel komme et av de ex. SAS maskinene som flyr med Disney-reklamen på ?

-Men nydelig denne også ! :up:

Attachments

• AEA_EC-III_14-03-2006_.jpg
    AEA_EC-III_14-03-2006_.jpg
    29.5 KB · Views: 1
Replying to Topic 'Dagens AEA på BGO'

Lekkert fly. Passerte den akkurat når den landa på Sola, ca 1620
Legger ved mitt bilde av EC-III :smokin

Attachments

• eciiii.jpg
    eciiii.jpg
    38.5 KB · Views: 0

Vet ikke akuratt hva det er, men det siste bildet der gir meg litt smålig "syden-stemning" :up:

Originally posted by Thomas

Vet ikke akuratt hva det er, men det siste bildet der gir meg litt smålig "syden-stemning" :up:

Den er fra Sola, vinterstid, 2002 trur eg.
Var faktisk mitt første møte med en B738WL :spin: :wow: :devot: :up: Lekkert

Når vi er inne på Air Europa....

-Har de likt antall seter i alle 737-800 ,- eller er det endel av flåten som er "øremerket" for charter ?
-Siden det er stort sett de samme flyene som går her i Norge, kan det vel nesten virke slik ? -De som brukes i vanlig rutetrafikk,- de har vel ferre seter ? -

-De som kom fra SAS, har vel noen færre seter enn de som går fast på chharter,- eller er det satt inn flere seter der også ?

Grubler litt her nå.... -ehm.....

De som SAS hadde, var plass til 179, mens AEA sine har rumpe-plass til 186 :D
Ifølge min bibel :up:

Back