• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Dagens 5 utvalgte

Tom McNikon

ScanFlyer Silver
Dagens 5 av en masse fra OSL :)
Møtte også kanari på plattformen og det var hyggelig å se han finne veien inn hit til oss

September006.jpg

September007.jpg

September008.jpg

September009.jpg

September010.jpg
 
Det er ikke så ofte Brussels kommer med en 737er på OSL?

Ikke ofte nei, men du verden så glade vi blir når dem gjør det! .... 2 tonn med bagasje inn og ut av en Avro..... that hurts! Misunner ikke stuerne på London City som stort sett kun har med slike Avro-ryggknekkere å gjøre... Man kan si hva du vil om 737'n og utseende, men det er et fantastisk behagelig fly å jobbe med! Selv om MD80, Avro, Embraer, Fokker osv er "spennende" og ikke fullt så vanlige fly, så kan de ikke måle seg på arbeidsmiljø i belly sammenlignet med 320-737...
 
Ikke ofte nei, men du verden så glade vi blir når dem gjør det! .... 2 tonn med bagasje inn og ut av en Avro..... that hurts! Misunner ikke stuerne på London City som stort sett kun har med slike Avro-ryggknekkere å gjøre... Man kan si hva du vil om 737'n og utseende, men det er et fantastisk behagelig fly å jobbe med! Selv om MD80, Avro, Embraer, Fokker osv er "spennende" og ikke fullt så vanlige fly, så kan de ikke måle seg på arbeidsmiljø i belly sammenlignet med 320-737...

I second that!
 
Back
Top