dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 13 Sep 2007 #21 Og en Otter fra Siattle Attachments arr9.jpg 196.5 KB · Views: 6
SE-DYD ScanFlyer Gold 14 Sep 2007 #23 Originally posted by atck Tatt i dag. Click to expand... Får du inn dette på anet- er det garantert masse hits!^_^
Originally posted by atck Tatt i dag. Click to expand... Får du inn dette på anet- er det garantert masse hits!^_^
atck ScanFlyer Gold 14 Sep 2007 #25 Originally posted by SE-DYD Originally posted by atck Tatt i dag. Click to expand... Får du inn dette på anet- er det garantert masse hits!^_^ Click to expand... Æh, det gidder jeg ikke foreløpig. For mye pes å legge ut bilder. Legger heller ut noen her.
Originally posted by SE-DYD Originally posted by atck Tatt i dag. Click to expand... Får du inn dette på anet- er det garantert masse hits!^_^ Click to expand... Æh, det gidder jeg ikke foreløpig. For mye pes å legge ut bilder. Legger heller ut noen her.
Ollie SVG Spotter 14 Sep 2007 #26 Kyrre? Har du tid til noen bygging med alt dette du drive me? Ørjan
atck ScanFlyer Gold 14 Sep 2007 #27 Originally posted by Ollie Kyrre? Har du tid til noen bygging med alt dette du drive me? Ørjan Click to expand... Det ble ikke noe i går skal jeg love deg. Sånne lange flyturer med løping mellom midtvinduet og halebommen tar på. Hadde faktisk ikke tid til å dra men da jeg hørte at det skulle være greske F-16 i lufta kunne jeg ikke la være...
Originally posted by Ollie Kyrre? Har du tid til noen bygging med alt dette du drive me? Ørjan Click to expand... Det ble ikke noe i går skal jeg love deg. Sånne lange flyturer med løping mellom midtvinduet og halebommen tar på. Hadde faktisk ikke tid til å dra men da jeg hørte at det skulle være greske F-16 i lufta kunne jeg ikke la være...
N2630B ScanFlyer Blue 14 Sep 2007 #28 Originally posted by Vede Location: SVG Dato: 13.09.07 Danish Air Transport - DAT, ATR72 Reg. OY-RUB Click to expand... Må si det er nok det fineste bildet jeg har sett av en DAT maskin. Viser virkelig fargene, og sammen med godt lys. Men flotte bilder gjennom hele tråden!
Originally posted by Vede Location: SVG Dato: 13.09.07 Danish Air Transport - DAT, ATR72 Reg. OY-RUB Click to expand... Må si det er nok det fineste bildet jeg har sett av en DAT maskin. Viser virkelig fargene, og sammen med godt lys. Men flotte bilder gjennom hele tråden!