Dagbladet om Hercules takeoff

Lett forvirrende bruk av betegnelser her, men jeg skulle likt å sett en Herc på ryggen i lav høyde over en parkeringsplass som jo burde være resultatet om man roller 180 grader :)

En roll med hercules er å strekke`n vel langt haha. Dette var virkelig sjokk-nyheter gitt, uff a meg og nei og nei hvordan skal det gå. Virkelig lavmål av dagbladet. Lavmål med tjukk understrek.

En Hercules på ryggen oppleves vanligvis bare på flyshow ifølge "journalisten". Jeg har nå tilgode å se det der også jeg da.

De ble vel sjalu fordi nordlys og itromso kunne skrive om Widerøes problemer på Langnes, så de måtte finne noe nedi søringland å skrive om.... ;)

Det som kanskje er mest overraskende er at den fortsatt er å finne på db.no, :drunk: 2 timer etter publisering! :naughty: Var vel noen på db-huset som dro tidlig fra jobben...

Last edited:
Det som kanskje er mest overraskende er at den fortsatt er å finne på db.no, :drunk: 2 timer etter publisering! :naughty: Var vel noen som dro tidlig fra jobben...

Den er nå redigert en smule i hvertfall. Ikke det at det ble så veldig mye bedre.

Dagbladet said:
- Hvor forsvarlig er det å fly i 180 graders vinkel tvers overt flyplassområdet?

Dagbladet said:
- Er det forsvarlig å fly et så stort fly i 90 graders roll i så lav høyde over et område med mange mennesker?

60 grader er vel maks for Hercen viss jeg husker rett.

Pinlig, og helt typisk "Dagblad-standard" på dette.....Jeg tror ikke mange bryr seg om innholdet i artikkelen - som åpenbart inneholder faktafeil.

Tally-Ho

Men litt underholdende å lese var det nå alltids. Om ikke annet så på journalistens bekostning.

Back