Dærsken! Fredag !!!!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Dærsken! Fredag !!!!

Siden det er forumbytte på gang, og jeg muligens ikke får adgang når jeg står opp, foregriper jeg begivenhetenes gang ved å starte opp allerede sent torsdag.
Akkutat tilbake fra fisketur, men et plutselig loklalt tordenvær sendte oss hjem uten suksess. Blæh.

Ingen spesielle planer for fredagen .. men vi kan jo slenge opp et freddasbilde likevel! Her fra Seattle i 2004.

medium.jpg

Re: Dærsken! Fredag !!!!

Best fredag fra oss i best vest også - her er en sjekket inn hos Lufthansen, bestilt via Bongo Ultra Cheap Looser Solution (såpass billig at TOS og Wahoo aldri vil tro hva jeg betalte - AI Fake kommer det fra den kanten !) så alle oppgraderings forsøk på vei Oslo gikk helt Bongo….dog virker det som oppgraderinger vestover starter å fungere…..

En får håpe at Pete Hegseth the drunk War Secretary ikke angriper Frankfurt eller Oslo eller Smøgen (Pete hates Gøstas i Smøgen)…

Last edited:

God morgen fra skauen i Thailand. Har sovet i flytende bungalow på elven i natt. Elven gikk ganske godt etter kraftig nedbør men på morran var nivået minket med 2 meter, godt fortøyningene holdt :D
Nå erre frokost før landeveien venter.
Ha en glitters fredag :)

ec35f3354eeb1437719ecadba08d3d9a.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Best fredag fra Lysebu. Etter en dag på veien og nok en natt her oppe skal det rett og slett bli digg med helgestart. Gutta på Sjømaten har lovet å holde av middagen - så da kan bare nedtellingen begynne.

Morn fra Tønsberg. Første ruteflight for FlypratNEO i dag, satser på at vi unngår både snag på maskinen og kraftig turbulens underveis. Usikker vindstyrke og vindretning gjør det vanskelig å planlegge ankomsten.

Hovedsakelig så skal det nok gå i inntektsbringende arbeid i dag

God morgen fra Asker. En løpetur, litt hjemmekontorering, før det blir Bergensbanen til Finse etter. Ha en fin dag.

God morgen fra Forus. En kjapp ti-timers skift her før vi drar hjem og har hjemme-alene helg da de andre har satt seg på ferja til Bergen for en helgetur. Blir kanskje en øl eller tre i kveld.

God morgen fra Heimdal mer eller mindre. Åge leverte greit på Lerkendal. Her er det vel å "sjekke " ut (bor privat hos familie) , få skyss ned til Heimdal stasjon også SJ Nord heimat. Fikk jo prøvd her i forgårs Trondheims "flytog" fra Værnes. Det lokaltoget der er jo ikke for folk med dårlig tid men gjennomgående til også forstedene syd for Trondheim er det jo. Og koster kun 45 kroner.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra Kongsberg. Formen er rimelig grei igjen nå etter tirsdagens cellegift heldigvis. Ingen store planer for dagen utover en samtale med NAV og litt bridgespilling.

Dagens flyttejobb burde virkelig ikke kreve 7,5t arbeidsinnsats fra meg, da blir det tidlig fredagspils tror jeg :drink

God morgen fra kontoret.. Storkos som alenepappa og quesedillas er bestilt i kveld. Men färst, litt vel mye møter til å være fredag..

God morgen for siste gang på denne løsningen. Kontordag så litt helg før noen har bestemt at alle foreldre må gå natteravn. Rapportene fra siste helger tilsier at det er absolutt ingen andre ute.

Dagens flyttejobb burde virkelig ikke kreve 7,5t arbeidsinnsats fra meg, da blir det tidlig fredagspils tror jeg :drink

Jeg har migrert nok My SQL databaser som jeg regner med ligger bak her i mitt liv til å vite at et eller annet sted blir det bøll ofte...

Jeg har migrert nok My SQL databaser som jeg regner med ligger bak her i mitt liv til å vite at et eller annet sted blir det bøll ofte...

Techteamet fra leverandøren gjør jobben og har dedikerte verktøy for å migrere fra div plattformer.

Vi har også gjennomført en first flight og verifisert systemer allerede ;)

Gratulerer med nytt forum og maskineri. Gøy.
Og det aller gøyeste er jo buggene. Ser speedbird var gira på helium tilbake i 2008 feks, i en samtale jeg sannsynligvis(?) ikke skulle hatt tilgang på. Men var sikkert gøyalt å innhalere hele flasken iløpet av skiftet å tulleringe litt :)
Her skal vi teste mer ;)

Dette ble veldig bra, stor takk til Bakrommet. Håper den nye løsningen støtter «Få Fnate hjem» Fnate og Denver selv i September er en utfordring for værgudene og andre guder….

Back