• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Da var'e jaggu blitt SØNDAG

Re: Da var'e jaggu blitt SØNDAG

Det betyr ulykke å knerte en daddy longlegs .. just sayin'.

Akkurat nå sitter jeg og stirrer på en daddy long-legs, og lurer på om jeg skal mote meg opp og drepe den, eller vente 1,5 mnd på at mannen kommer hjem så han kan ta livet av den... Decisions decisions.
Bra at menn kan brukes til noe da. Kjente ei som brukte fjerne de langbeinte problemer med støvsuger.

Fikk en ny vri ved transitt sikkerhetssjekk akkurat nå i Talliin:
Vannflaske?
Ikkeno problem! Bare send den gjennom scanneren.

Trenger man egentlig ta livet av stankelben? De er jo ikke farlige for mennesker og gjør en god jobb med å holde småknott og annet ruskerask borte. Kommer vel litt an på hvor i huset du har de.

Då var me heime etter fin båttur. Og ein litt for spennande køyretur. Hald dykk på rett side av midtdelar på motoveg folkens! Det gjekk bra, men f* så nær.

Back