• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Da var Virgin America i gang

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
logo_VA.gif


Billetter i salg fra idag!

Eff Aug 8th.
SFO - JFK 2x daily
SFO - LAX 5x daily

Eff Aug 19th
3rd SFO-JFK flight

Eff Aug 29th
LAX-JFK 2x daily

Eff Sep 8th
4th SFO-JFK flight

Eff Sep 26th
SFO-IAD 2x daily

Eff Oct 10th
SFO-LAS 3x daily

Eff Oct 24th
LAX-IAD 2x daily

http://www.virginamerica.com/va/home.do?method=virginAmerica
 
Mye transcon der - og rett inn på hovedmarkedene til flere store - både gammelselskaper og LCC. Hyggelig at de ikke er noen Ryanair-variant.
 
Lurer på om vi kommer til å se noen fusjoner innen LCC markedet snart? Spirit, Frontier, jetBlue, SkyBus og nå Virgin America flyr jo alle rundt med samme flåte... Skjer det noe her?
 
Hadde ikke vært dumt hvertfall... Det er litt mange nå tror jeg. Skybus tror jeg ikke kommer langt...
 
Spirit har sin egen lille nisje der nede i karibien ... de er privat eid og ser ut til aa vaere fornoeyde med aa holde paa i sin egen andedam.

Tror ikke noen av disse er fusjonskandidater - med et par hederlige unntak er det kun flytypene de har felles. Og det er ingen forretningsmessig grunn.

Leser man hva sofa-ceo'ene paa A.net skriver, er suksessen sikret bare man har samme flytype, men det viser intet annet enn at ignoransen er stor ...

Hilsen 25 aar i bransjen ... :p
 
Originally posted by ThomAAs

Hadde ikke vært dumt hvertfall... Det er litt mange nå tror jeg. Skybus tror jeg ikke kommer langt...

Skybus er vel den eneste Aktoeren som kjoerer etter Ryanair's business modell, og det ser ut som en nisje som kan fungere.....de er klart billigere enn de "store" LCC her borte....og andre nisje LCC (mix charter/rute) klarer seg ganske saa bra....Skybus trekker ogsaa bra med trafikk fra Vancouver til Bellingham.....
 
Men når du endelig er fremme ble SkyBus til slutt billigst? Ellers så sliter vel Frontier økonomisk og kan vel derfor være en oppkjøpskandidat?
 
Og da skal Virgin America prøves.

Bestilte en dagstur LAX-SFO i september for 88$ totalt...

Ser frem til denne!
 
Hvordan vil rutenettet utvikle seg? Virgin America har stort potensiale, og jeg gleder meg til å teste dem!
 
Back
Top