EB ScanFlyer Inventory Medlem 28 Sep 2006 #22 Nei... Hadde ikke tid... Det gikk jo i Cava, Tapas, Cava og atter Tapas fra vi ankom til vi forlot Spanairloungen tirsdag kveld... Men Madrid ga absolutt mersmak - så dit reiser jeg definitivt igjen...
Nei... Hadde ikke tid... Det gikk jo i Cava, Tapas, Cava og atter Tapas fra vi ankom til vi forlot Spanairloungen tirsdag kveld... Men Madrid ga absolutt mersmak - så dit reiser jeg definitivt igjen...
H Hurum ScanFlyer Gold 3 Oct 2006 #23 Originally posted by EB Skulle tro du jobbet i SAS og hjalp meg med reisene... I allefall er jeg imponert over glasskulen du ser i... Click to expand... Virker som det er nytt for deg, men jeg har ofte rett
Originally posted by EB Skulle tro du jobbet i SAS og hjalp meg med reisene... I allefall er jeg imponert over glasskulen du ser i... Click to expand... Virker som det er nytt for deg, men jeg har ofte rett
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 3 Oct 2006 #24 Oppgraderte du med poeng, eller var det bare "tilfeldig"?? BF
EB ScanFlyer Inventory Medlem 4 Oct 2006 #26 Poengene spares til langturer... Så bra som nedturen var på økonomiklasse hadde jeg ikke svidd av poeng for å oppgraderes innen Europa...
Poengene spares til langturer... Så bra som nedturen var på økonomiklasse hadde jeg ikke svidd av poeng for å oppgraderes innen Europa...
H Hurum ScanFlyer Gold 4 Oct 2006 #27 Med andre ord var det tilfeldig med oppgraderingen slik jeg antok.,...