Da var det tirsdag!

Finnes mye fint innen spektret for hyperaktivitet ;)

Kanskje noe som passer meg da.
Har sterke innstinkter på å gjøre mest mulig så fort som mulig så jeg kan slappe av og gjøre ingenting neste dag, eller neste uke. Som pensjonist under solen har man blitt mester på å gjøre ingenting.
Dagen fordrives med å lese en bok på kindle/brett som heter "Sharks in The Runway" Om sjøflyging på Bahamas.
Må ta en pause fra ølet, hvit dag må vite.:colgate:

Et ord for å gjøre noe før du visste det måtte gjøres?
Synsk eller dum er de nærmeste jeg kommer...

Ha, synsk eller dum:colgate:
Snakker om sånt som må gjøres, men jeg gjør det tidlig. Skatteoppgjør for eksempel: Det må sendes inn før 15. April i dette landet. Jeg beggyner med forberedelse rundt juletider og som regel ferdig i Februar. Kjenner mange som venter til siste øyeblikk. Det er dog som å gå til tannlegen, få det overstått så fort som mulig: Er man da synsk eller dum?
Eller finnes det et annet ord som er motsatt av prokrastinering, skjønt hyperaktiv passer vel heller ikke. :old

Veldig mye filosofisk her i dag

Jeg funderer mest over:

1) Hvordan jeg klarte å legge meg på venstre side av hotellsengen, med 2 puter, for så å våkne på høyre siden. Med bare 1 pute og den andre dynen pent brettet over meg (er ikke kjent for å ture rundt i søvne).

2) Hvordan jeg egentlig skal komme meg til Rimini i September.

Ha en fjong natt

1) Hvordan jeg klarte å legge meg på venstre side av hotellsengen, med 2 puter, for så å våkne på høyre siden. Med bare 1 pute og den andre dynen pent brettet over meg (er ikke kjent for å ture rundt i søvne).

Elefanten dytta deg over og knabba den ene puta?

Veldig mye filosofisk her i dag

Jeg funderer mest over:

2) Hvordan jeg egentlig skal komme meg til Rimini i September.

Ha en fjong natt

Tenker det var Gigi som stakk innom som snarest jeg..:D

Kanskje noe som passer meg da.
Har sterke innstinkter på å gjøre mest mulig så fort som mulig så jeg kan slappe av og gjøre ingenting neste dag, eller neste uke. Som pensjonist under solen har man blitt mester på å gjøre ingenting.
Dagen fordrives med å lese en bok på kindle/brett som heter "Sharks in The Runway" Om sjøflyging på Bahamas.
Må ta en pause fra ølet, hvit dag må vite.:colgate:

Hmm...
Kan også være en mild variant av OCD. Merk at jeg synes dette er en GLITRENDE egenskap for en pilot. Jeg liker å tenke på at de der fremme kontrollerer opplaining mot riktig runway tre ganger, leser NOTAM hver gang, og alltid kjører hele sjekklisten selv om de har kjørt den en zillion ganger før.
Mild OCD redder liv.
Og mangelen på slik mentalt organisasjonstalent er grunnen til at de fleste av oss rotkopper heldigvis aldri blir piloter.

Back