Da var det fredag!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen! Endelig fredag igjen. Skal bli godt med helg. Sovet dårlig fra tre tiden i natt har man av en eller annen grunn gjort også. Så nu er det kaffe! Ha en fin fredag og helg alle sammen! :)

Glad fredag fra Ris. Snart klar for Bryggekontoret flr resten av dagen skal gå med til feiring - først av vår 16-års bryllupsdag og senere i kveld en god venns 50-årsdag. Ha en herlig fredag du også:-)

Morn fra Groruddalen eller Oslo nord/øst - etter en regnfull natt - så lysner det nå og vi får en flott dag videre. Jobben kaller - så fritiden kommer klokken 14:00

Jan

God morgen fra Forus. Siste innspurt før helgen. Gleder meg til den faste fredagskaken i lunsjen.

Hei og hopp! Siste innsats før helgen, og jaggu blir det et møte i dag også. Men først corn flakes!

God morgen fra en T-bane i retning Groruddalen. Dag 3 av 3 på kurs. Var såpass effektiv i går at begge veggene som skulle males rakk å få to strøk. Så da er samvittigheten god da jeg i kveld skal ut for noen øl. Rekker jeg det så tenker jeg også få forhåndsstemt, så jeg kan ignorere hele valgkampen og dermed unngå mye irritasjon. [emoji16]

Ha en fin dag

God morgen fra Helsfyr nok en arbeidsdag før jeg kan ta helg. Det skal bli deilig kjenner jeg. Noe som er litt irriternde med å sitte i en serviceskranke er at jeg ikke kan gå tidligere, den har jo sin åpningstid fra 08-15, men fordelen er jo at mengden arbeid er knyttet til folk som kommer innom. Og er det stille kan man jo bruke tid på Flyprat.

Last edited:
Hellouch fra Østerås!
Helgen er startet og det feires med pizza, vin og klesvask etter en seig nattvakt. En liten drunt og så må det handles for den gamle, før en selv blir servert middag av den samme. London i morgen. Blir vel et drøyt døgn til rådighet inne i byen. Har planer om å teste noen lounger på LHR på veien hjem. Jeg har komplett og kronisk vegring mot å si nei til fri børst :)

Ha en velsmurt slutt på arbeidsuka!

God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet opphold, og det skal visst være greit i gjennom dagen au. Oppe og klar til dyst, skjønt hva dagen bringer aner jeg ikke, men mulig en må få betalt en bunke med regninger i alle fall.

Må si det er deilig at hverdagen endelig er tilbake. Totalt sett en flott sommer, dog med noen innslag man kunne klart seg uten også. Nå er det noen uker på hjemlige trakter uten reiseplaner av ymse slag.

Ha en fortreffelig en! :)

God morgen fra Gran Canaria.

Termometeret bikker vel 30 varme idag også. Basseng, Lollo&Bernie og is står på programmet, dvs som de foregående dagene [emoji6]

Ha en finfin fredag!

Yaya .. fortsatt noen dager til jeg kan ta helg. Tok en runde på gymmen i går kveld, så da kunne jeg med god samvittighet skulke på morran i dag. Merker at det blir tyngre og tyngre å komme opp tidlig nok. Mulig manglende sol har noe med det å gjøre ...

Håndverkeren vår laget betongplatting i går. I dag skal det elektriske legges opp. Nå er det bare å vente til den nye badestampen leveres torsdag. :)

God NYC morgen fra Times Square Hilton , 42nd St. Mer sentralt får det ikke blitt.

God utsikt fra 40 etasje. Kjekk beliggenhet, 3 min gange fra Newark Expressbussen , Port Authority. Billig transport for gamlinger , $ 17 t/r EWR , seniorpris .:old

Last edited:
God ettermiddag fra Café Frére i Barteby. Har brukt dagen på å besøke Aqua-Nor-messen og føler at utbyttet matcher forventningene jeg kom med på en positiv måte. Så da er det snart på tide å finne en flybuss så en kan komme seg tilbake til Bergen og helgen kan begynne.

Kan forøvrig melde at T3 på BGO virkelig lukter "ny flyplass" og alt fungerte tilsynelatende knirkefritt der. Men vær obs på at hvis du har domestic-avgang fra gate i T2 så må du handle det du eventuelt ønsker å handle på T3 for i T2 er det ingen butikker eller spisesteder. Formodentlig er det som før hvis en går gjennom taxfreesjappen og skal forlate landet.

Fortsatt fin fredag og god helg!

Back