• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Da var det fredag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Sandaker. Slapp og sove bort dagens morgen også. Vel, første avgang er tidlig her i huset og straks er det klart for push back. Ha en fin dag

b214f99aeefc1dbd835c65a404cf2938.jpg

God morgen fra prærien. Veldig fornøyd med at jeg ikke skulle til Gardermoen denne morgenen.

Men det skal jeg...

God morgen fra Lillestrøm. Ååååh, som jeg skulle ønske at det ikke stod reising på agendaen i dag. Men jeg skal til Amsterdam for å jobbe på messe en helg. Arrghhh...

Åh.. f**n... glemte tiden. gotta run

schnakkes

Mornings fra 50 km fra Palma de Mallorca - flott start på helgen - bare å nyte - det er ferietid en uke til :)

Jan

God formidag fra Trondheim
Flott høsttdag her, sola skiner fra blå himel, men det er jo forholdsvis kjølig da....
Tidlig på job idag også, og blir nok sittende litt over pga månedsoppgjør og sjukdom hjemme... x'er fingrene for at jeg berger...Fruen er på bena så hun er hjemme med barna.

Ha en flotters dag :D :D :D

God fredag formiddag fra et forsinket tog, nå mellom Almere og Lelystad. Hvis jeg forsto høytalermeldingen på nederlandsk korrekt, kjører vi sakte fordi det er en person som rusler langs sporene.

Uansett, jeg har investert i et "NS dagkaart" så i dag blir det å reise rundt i Nederland. Planlegger å være tilbake i Haag i løpet av ettermiddagen/kvelden en gang.

God fredag videre! :)

Uansett, jeg har investert i et "NS dagkaart" så i dag blir det å reise rundt i Nederland. Planlegger å være tilbake i Haag i løpet av ettermiddagen/kvelden en gang.
51,40 euro? Og kun på tog? Må man ikke reise ganske mye for st det skal lønne seg?

Her i tiggerstaden kan jeg knappt se fjorden gjennom disen. Og har fått 30 statuspoeng som jeg vil mangle hos BA på hjernen. Hvordan skal jeg enklest mulig få tak i dem?

Ha en god en alle som har noen på hjernen.

Brrrrr fra Skaun!

Klokken er over 11 og det er fortsatt hvitt rim i gresset og ned mot 0 på graderstokken. Middag i Trondheim med familien i ettermiddag, før premieren på James Bond skal beskues med stor glede!! :) :)

Heldigvis litt varmere på Malta neste uke, må vel pakke shortsen igjen.. Ikke at det gjør noe.. haha.

Nyt helgen alle sammen, og husk å betale medlemsavgiften på Flyprat så vi fortsatt har et fint forum å kose oss på da!

Kim

God dag fra Akersgata. Trodde så sikkert at det var en svart fredag, men det var jo det ikke, men først trodde jeg det var lørdag. Så dagen startet med to helt feil tanker. Men snart er det lasagne i kantina. Og snart er det helg. Ha en fin-fin en!

God *sjekke* formiddag fra LHs kantine på LHR

Blir sittende her i noen minutter før SK skal ta meg med på den siste leg'en hjem til SVG. Ferien er som vanlig over så alt for fort :(
Bare en uke igjen til neste tur, denne gang en 6-segment SK/DAT-tur til HEL.

Merker at det har vært en lang "dag", og den er ikke ferdig enda :8:

Heldigvis ikke jobb i morgen :p

Ha en fin fredag, og helg, forumister :)

G'morgen fra en solfylt og kjølig sørstat. Sov lenge i dag og nyter den ekstra timen før jeg klatrer opp trappendrar på jobb. Bakdelen er selvfølgelig en ekstra time på ettermiddagen .. Oh well .. kan ikke få både i pose og sekk.

Tre dagers helg står for døren. Holder det seg tørt blir det stort sett raking og blåsing.. Og et episk bål :) :) Pyromanen i meg gleder seg! Fint å bo på landet.

God ettermiddag fra Forus,

Da har man kommet seg igjennom etterslepet med e-post og saker etter en uke på kurs.
Det går mot helg og skuldrene skal senkes etter en uke med høykonsentrasjon.
Ha en fortsatt fin dag og god helg.

God ettermiddag fra Stavanger. Startet dagen sterkt i morges, fikk unna både reiseregning og mailboks samt statusmøte. Etter det ble jeg så usannsynlig trøtt og lei. Og når en ikke får gjort noe fornuftig på jobb, da er det bedre å bare reise hjem før og fant ut at det var bedre å reise hjem før humøret og manglende arbeidslyst smittet over på kollegaene. Hjemme fikk jeg ryddet og freshet opp kåken før jeg slo av begge mobiltelefonene og tok meg tre timers strekk i godstolen. Om 5 minutt er "arbeidsdagen" over og det er HELG.
Så ha en riktig god helg forumister :)

Hei fra Stavanger. Tre timer søvn i dag. Ikke helt det store. Men helt bevisst siden døgnet skal snus. Tipper jeg er helt slips i kveld. Resten av denne dagen skal jeg gjøre minst mulig!

Hallo fra OSL. Her har de fått opp automatiske porter inn til lounge og gull-lounge på utenlandsdelen, gode nyheter.

Klar for å prøve SK til VNO (rute som startet i går)

God kveld fra Oslo.

Her har man kommet hjem etter en finfin fredag på jobb. I anledning kveldens fredagspils med westerntema fikk man en lite smakebit til lunsj ;) Og sånn går nå dagene... :colgate:

PS. Beklager at siste del av videoen krøllet seg. Tror ikke Vimeo er så glad i Snapchat-videoformat.

https://vimeo.com/144145891

God hælj!

Last edited:
51,40 euro? Og kun på tog? Må man ikke reise ganske mye for st det skal lønne seg?

Jeg har reist mye og. ;) Var tilbake på Den Haag CS kl 2004, 11 timer på reise. Turen jeg egentlig hadde planlagt var totalen €100,40 i enkeltbilletter, men måtte endre ruten litt pga sporarbeider ved Arnhem.

Back