• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Da var det faktisk fredag..

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
og den skal virkelig smake..

Hei fra kontoret.. Lett hangover etter svært lang kundelunsj her på bruket og en liten debrief foran peisen med Dragen og noen amerikanske druer senere.

En kollega dro til Miami i går og en herlig nabo til Seattle (;)) er det rart man blir reisesyk da?

Intimjulebord med Dragen i kveld og to danseforestillinger i helgen - faktisk en helt grei plan.

God dag. Alt vært på kontoret over en time her. Med kona på julebord og eldstemann sendt til en kamerat, blir det minsten og jeg som styrer showet hjemme i kveld. Så blir vel å gunne på med Hakkebakkeskogen og en rikelig dose godteri. Så blir det et en-manns rakfisklag etter han er i seng. Ha en fin dag

God morgen fra sofaen @ Romerikes Toscana :)

Siste dagen av friiuka går mot slutten, og jobben kaller igjen fra i natt av, 3 x nattevakter denne helgen, så vips så er vel denne helgen over.

Nyt dagen, kulda og ta godt vare på hverandre alle

God morgen fra Drammen. 3 kalde her. Levert bil på understellsbehandling, en ny utenlandsimportert Ioniq som må preppes til norske forhold. En Korea-tur er akkurat utsatt på grunn av nye Covid-nyheter. Utsatt konfirmasjonsgave som nå kan bli utsatt enda mer. Barna rekker jo å bli voksne før denne elendigheten er over...

Morn fra Kolsås. En fredags morgen fylt med møter burde ikke vært lov, men satser på at jeg får mekka en kaffe snart. Lite planer for helgen, får vel finne noe brukbart man kan spise å drikke, men akkurat nå er inspirasjonen manglende.
God helg når den tid kommer!

Fredag ja, og det jobbes fra en behagelig tom sas lounge på cph. Ferden går videre til LAX om noen timer foran i SK 931. Det blir stas.

Det er mye sure stressede mennesker i gull-køen til sas innsjekk om dagen om noen lurte.

God morgen fra Nationaltheatret. Venter på linje 1 etter møte med regnskapsføreren for nye bolaget. Så kommer jeg hit og tenker noen har vært her før meg dom er enda mer giret på sånt. Som tagger "ArbeidsGiverAvgift" i sementen på platformen. Stilig.

Vesentlig mer stilig enn nye virusvarianter må jeg si. Makan!!!

Ha en fin fredag

a56a750c57171bfaf9c4e15b5075621c.jpg

Heisann håppsann fra gjemmekontoret.
Litt sånn små-grompf dag, der man ikke føler man har helt kontroll. Men tror det går greit til slutt.

Det skal bli digg med helg, og den tror jeg skal tilbringes med en Fender Stratocaster, som forøvrig er snekret sammen på en fabrikk i en by som heter Corona.

Ha en god en :)

Jaja, da var vi i gang med ukas siste fridag. I morgen seiler man på nytt inn i vpn-tunnellen. Den blir ihvertfall ikke nedstengt.
Thanksgiving ble avsluttet med to timer Beatles på Disney+. Vanvittig bra. Fantastisk å se den kjemien som fortsatt eksisterte til tross for tilstanden bandet var ellers. Men så fort de fikk instrumenter i hende, gnistret det.

Blir vel litt løvblåsing etterhvert. Men først må det tørke opp litt.

Har i dag kommet frem til at Black Friday er positivt når man har en stekeovn som kun fungerer på over- og undervarme og en oppvaskmaskin som er så miljøvennlig at den ikke en gang varmer opp vannet...

God fredags ettermiddag fra Forus. Mye sykdom om dagen så da fikk jeg lov å komme å jobbe noen timer i dag og. Startet dagen med å bestille min første plate via Discogs samt legge inn på en pakke med vinyl-singler i ei Facebook-gruppe. Og så ble det en tur til en Fysioterapeut for å vise frem en vond skulder, det blir nok noen besøk til. Satser på det hjelper.

Back