• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

D-ATYH/SE-RFT - status

Re: SE-RFT - status

Denne står nå i Hannover, før den om kort tid blir D-ATYH hos TUIfly, siste B737-800 hos TUIfly Nordic. Så nå er det kun to stk MAX8 igjen i flåten til TUIfly Nordic.
 
Man kan jo stille seg spørsmålet ved hvor rasjonelt det er å ha kun 2 maskiner, slik Novair (Apollo) har hatt de siste par årene. Sagt på en annen måte; når legger de ned?
 
Man kan jo stille seg spørsmålet ved hvor rasjonelt det er å ha kun 2 maskiner, slik Novair (Apollo) har hatt de siste par årene. Sagt på en annen måte; når legger de ned?

Er litt snaut å legge ned ved overgangen til sommerprogrammet, så blir nok til vinterprogrammet igjen. Men hvem tar da over? Jettime har jo både baser i HEL og CPH/Danmark, så de var nok billigst med tanke på at norwegian også har baser der, men jettime fikk tilslaget. Jettime har jo ikke base på ARN eller GOT, noe DY har, så blir vel dem tror nå jeg.
 
Back
Top