Da fjorårets companion ticket fra Amex ramlet ned i postkassen gjaldt det å finne noe fornuftig å bruke den på. Ingen av SAS sine IC destinasjoner fristet, men gikk istedet for å tilbringe Himmelspretten i Roma. Hvilket faktisk ikke er så dårlug value for money, da det normalt er relativt dyrt i topphelgene i mai. Ofte rundt 4000 selv i economy, og med en business billett var det da en grei deal i følge mine standarder. Strengt tatt så lenge billett nummer to er dyrere enn årsavgiften på kortet så lønner det seg.
Turen ned gikk via ARN, så vi begge fikk jobbe en 2/3 dag, før man måtte dra, og hadde relativt gode avgangstider, og fikk utnyttet fridagene bra
Hotell ble booket på Trastevere siden og gikk for et relativt low budget og lite hotell som het Finestra su Trastevere, og som egentlig bare var en etasje i en bygård ombygget til et åtteroms familiedrevet sjappe. Ingen lobby, frokostservering eller slikt, men samtidig fikset de transport til og fra flyplassen
Reiserute:
8/5
OSL-ARN SK496
ARN-FCO SK1841
12/5
FCO-OSL SK4714
Selve rapporten kommer etterhvert som jeg får tid, og med bildene jeg behøver i iPhonen kommer den vel etterhvert som jeg vil tilbringe tid på bussen
Turen ned gikk via ARN, så vi begge fikk jobbe en 2/3 dag, før man måtte dra, og hadde relativt gode avgangstider, og fikk utnyttet fridagene bra
Hotell ble booket på Trastevere siden og gikk for et relativt low budget og lite hotell som het Finestra su Trastevere, og som egentlig bare var en etasje i en bygård ombygget til et åtteroms familiedrevet sjappe. Ingen lobby, frokostservering eller slikt, men samtidig fikset de transport til og fra flyplassen
Reiserute:
8/5
OSL-ARN SK496
ARN-FCO SK1841
12/5
FCO-OSL SK4714
Selve rapporten kommer etterhvert som jeg får tid, og med bildene jeg behøver i iPhonen kommer den vel etterhvert som jeg vil tilbringe tid på bussen