Croatia Airlines starter Zagreb-Oslo/Stockholm

Someone

Moderator
Medlem
Croatia Airlines starter til våren opp ruter mellom Zagreb og både Oslo og Stockholm. Stockholm blir 3x ukentlig fra 19 mai og Oslo 2x ukentlig fra 21 mai.
Disse vil bli fløyet med innleide CRJ-1000 fra Air Nostrum, som gjør at de også åpner en rekke nye ruter. ZAG-CPH vil også få CRJ og her er det vel Q400 i dag?

Dette vil vel også være eneste CRJ-1000 operatør på OSL, og således litt eksotisk

http://www.routesonline.com/news/38...tlines-air-nostrum-crj1000-operations-in-s17/
Croatia Airlines in summer 2017 season is leasing Air Nostrum CRJ1000 aircraft to support its operation, currently scheduled from May 2017.

Ikke mulig å booke gjennomgående fra OSL til flere av kystbyene på hjemmesiden deres i hvert fall.

Ikke mulig å booke gjennomgående fra OSL til flere av kystbyene på hjemmesiden deres i hvert fall.

Nå skal man jo aldri la seg overraske av flyselskaper og IT løsninger, og det stemmer de ikke lar deg booke det på sidene deres, men det ligger for det connections der ut og finner både Split og Dubrovnik på Momondo. Men det skal sies at den sene ankomsten i ZAG ikke akkurat bidrar til så mange muligheter samme dag

fd4f30ea8ff4b614426289553f7f0226.jpg

958af4e6318bfb9b10a9e1ac13d07725.jpg

Sant man skal ikke la seg overraske, det kan jo hende det kommer, jeg fikk også kun alternativer via Tyskland for det meste på søk til kystbyene. Det ser ut til at det er mulig å fly dit via Zagreb allikevel da :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Aftenposten skriver i dag at bookingen fra OSL har vært ekstremt bra på ruta og en stor overraskelse.

Er interessert i direktflight til Zagreb, men gjerne i vintersesongen. Har ikke ledige slots for dette før i slutten av oktober og da selger de kun billetter med mellomlanding. :cry:

Synes tidene er veldig bra, om det er Zagreb man faktisk skal til. Får satse på at de setter opp direkterute til vinteren eller til neste sommerhalvår. Julemarked skal visst være bra i Zagreb.

Første flight til OSL var i går, og ser ut som maskinene er i Iberia-hybrid-farger

Last edited:
Noen som vet hvordan planene her er for sommeren 2018?

Ser ut som denne startet opp 18 april i år, så tyder på de har utvidet sesongen noe

Stort en en Air Nostrum CRJ-1000 som brukes, men kom en Fokker 100 fra Trade Air i går

Torsdagsavgangen til Oslo ble avviklet med en Airbus 319 forrige uke. Er ikke det uvanlig? Er det noen som kjenner til belegget på denne ruten?

Er booket med dem Zagreb Stockholm i oktober.
Har ikke de største forventningene.... 2,5 time i en CRJ....

Er booket med dem Zagreb Stockholm i oktober.
Har ikke de største forventningene.... 2,5 time i en CRJ....
Tok den flighten med CRJ-1000 sist høst og dette er også min neste flight. Kan ikke huske at det var spesielt traumatisk. Bagasjehylle har riktignok begrenset dybde og høyde slik at sekken må slankes litt for å få plass.

Mat og drikke skal være inkludert, men husker ikke om jeg betalte ekstra for dette:
attachment.php

attachment.php

Attachments

• croa1.jpg
    croa1.jpg
    76.7 KB · Views: 630
  • croa2.jpg
    croa2.jpg
    100.4 KB · Views: 641
Tok den flighten med CRJ-1000 sist høst og dette er også min neste flight. Kan ikke huske at det var spesielt traumatisk. Bagasjehylle har riktignok begrenset dybde og høyde slik at sekken må slankes litt for å få plass.

Mat og drikke skal være inkludert, men husker ikke om jeg betalte ekstra for dette:
attachment.php

attachment.php

Takk for info. Dette så jo ikke så værst ut. Har flydd Nostrums CRJ1000 før en gang. Men da fløy de for SAS. Tror bare det var det korte hoppet fra Hamburg til CPH.

Back