Tenk om noen kunne laget en slik en for en gammel sliter som snart skal slutte på Cargo, eller SGS eller STS eller Trust eller Spririt eller....eller
Jeg er lut lei all denne "hyllingen" av flykapteiener. han hadde ikke kommet en centimeter på veg uten alle de forannevnte......
Bunner det ut i misunnelse eller hva?
Var sikkert ikke kapteinen her som ba om det på egne vegne akkurat:question:
Misunnelse er en følelse, et ønske om å ha en annens egenskaper, status, evner, anseelse eller eiendeler. Misunnelse har ikke nødvendigvis med ting å gjøre; det sentrale er fornemmelsen av at den andre er i en bedre situasjon enn man selv er.
Og inspirert av en gammel plakat på skvadronen:
"The mission of the Air Force is to fly and fight. The mission of those who don't is to support those who do."
Det var da "voldsomt" med reaksjoner her da.^_^
Min hensikt var da bare å prøve å fokusere på at det er mange som aldri får annleding til å lage en så flott presentasjon av sin jobb som denne LEFFE.
Jeg har også vært med på å hedre mange gode kolleger gjennom årenes løp, men ingen av de har hatt resusser til å kunne lage en slik dokumentasjon på sitt arbeide.
Jeg er lut lei all denne "hyllingen" av flykapteiener.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.