CPH Perspective - nyt nyhedsbrev fra Københavns Lufthavn
Jeg vil lige tillade mig at gøre lidt reklame for et nyt nyhedsbrev "CPH Pespective" som CPH har lanceret her i 2010. Indholdet er korte baggrundsartikler om aktuelle emner relateret til CPH:
Personligt synes jeg ofte der er et par intessante artikler og CPH Perspective nr. 3, 2010 som netop er blevet udsendt i går, indeholder f.eks. følgende artikler:
Visioner for infrastrukturens udvikling
SAS ser vækst lige om hjørnet
SAS øger på de interkontinentale ruter
CPH og kampen for knudepunktet
Stor interesse for CPH Swift
Den grønne lavprisfinger
Cargo City i Københavns Lufthavn
Nye ruter ud af København
God fornøjelse...
Jeg vil lige tillade mig at gøre lidt reklame for et nyt nyhedsbrev "CPH Pespective" som CPH har lanceret her i 2010. Indholdet er korte baggrundsartikler om aktuelle emner relateret til CPH:
Københavns Lufthavns nyhedsbrev CPH Perspective er målrettet alle, der har en særlig interesse i at vide mere om lufthavnen. Nyhedsbrevet udkommer ca. en gang i kvartalet og indeholder en håndfuld kortfattede og skarpe artikler, der giver CPH’s perspektiv på aktuelle temaer med relevans for lufthavnen og luftfartsindustrien.
Personligt synes jeg ofte der er et par intessante artikler og CPH Perspective nr. 3, 2010 som netop er blevet udsendt i går, indeholder f.eks. følgende artikler:
Visioner for infrastrukturens udvikling
SAS ser vækst lige om hjørnet
SAS øger på de interkontinentale ruter
CPH og kampen for knudepunktet
Stor interesse for CPH Swift
Den grønne lavprisfinger
Cargo City i Københavns Lufthavn
Nye ruter ud af København
God fornøjelse...