• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

CPH NOV 1995 - ruter

Someone

Moderator
Medlem
Routesonline kjører i forbindelse med nedtellingen til årets World Route i Adelaide en oversikt over tidligere vertskapsbyer gamle ruteprogram. Nå er turen kommer til CPH og hvordan programmet der så ut i November 1995

Var endel ruter og selskaper jeg hadde glemt . Var ganske mange ruter til mindre steder i Danmark og Sverige som man ikke har i dag. Og visste heller ikke Sun-Air fløy København-Gøteborg-Skien

https://www.routesonline.com/news/3...-25-2005-host-copenhagen-network-in-nov-1995/
 
Overraskende lav frekvens for LH på CPH-MUC? 6 ukentlige Avroer mens SAS fløy to daglige med MD80.
 
Overraskende lav frekvens for LH på CPH-MUC? 6 ukentlige Avroer mens SAS fløy to daglige med MD80.



MUC var vel da en langt mindre og viktigere HUB for Lufthansa. Terminal 2 var vel ikke ferdig før utpå 2000-tallet
 
Dagens MUC åpnet i 1992 og var i oppbygging trafikkmessig i 1995. Det var først fra 1995 at LH gikk hardt inn og etablerte sin hub på MUC i tillegg til FRA.
 
Back
Top