CPH får egen fast track security

Terminal3

ScanFlyer Blue
CPH får egen fast track security

Som et supplement til SAS Fast Track i terminal 3 åbnede CPH i går (17NOV11) sin egen fast track i den "almindelige" security control mellem terminal 2 og 3.

Foreløbig er det et forsøg frem til 25NOV hvor business class (samt HON og SEN kortholdere) der rejser med SN eller LX og formentlig også EK kan benytte den.

På sigt vil andre flyselskaber formentlig også benytte den og det vil være muligt for alle pax at benytte fast track mod betaling.

Take Off skriver lidt om det her til morgen:
http://www.takeoff.dk/news/22100

Re: CPH får egen fast track security

YAY! Då kommer man fortare fram till Europas otrevligaste security :angry:

Re: CPH får egen fast track security

Om CPH er den mest utrivelige vet jeg ikke, men det er himmelvid forskjell mellom sikkerhetskontrollørene på CPH og de utrolig hyggelige fine sikkerhetsmenneskene jeg har truffet på enkelte flyplasser i UK

YAY! Då kommer man fortare fram till Europas otrevligaste security :angry:

Helt enig. Bare vent - i CPH skal de nok lave kø alligevel. Da vi rejste ud til BKK i sidste uge var lufthavnen nærmest tom, men de lavede fint kø alligevel ved kun at have en security kø åben.

Bortset fra det, så har det været længe undervejs. Nu er det et år siden jeg hørte CPH-folk sige at det ville komme "snart".

De arbejder vist på nogle kort, hvor man kan købe sig til både fasttrack og lounge. Noget der måske bliver mere aktuelt nu, hvor Diners har gjort deres produkt helt uattraktivt.

Har stadig efter 7 dage i Thailand ikke fundet et eneste sted eller ATM der tager Diners :( og uden loungeadgang er det måske bedre deal at få et CPH-kort - afhængig af prisen naturligvis.

Back