CPH-AAL

DY3088/NAX3088 CPH-AAL

Hei, hvilken registrering flyver DY3088 imorgen CPH-AAL ? Jeg kan se der er WiFi på, men det er hvilken reg. Er der nogle der kan finde ud af det for mig?

Hilsen Jonas :)

Re: DY3062/DY3516

Hei igen :) hvilke registreringer flyver DY3062 og DY3516? Er der nogen der kan hjælpe mig med det?

MVH Jonas :)

Bare et lite vennlig tips. Om du ønsker å få svar på slike spørsmål, så ikke spør om 4 stykker hver eneste dag. Da tror jeg nok de som har tilgang svært fort blir lei av maset! :)

Ja..undskyld, men jeg søger bare lidt information, hvis jeg selv havde kunne finde hvor de forskellige Registreringer flyver hen, så havde jeg også gjort det

Hilsen Jonas :)

Jeps...flightradar er en fantastisk opfindelse, men jeg flyver dem på min simulator her hjemme. Og har alle norwegians registreringer...så jeg flyver ruterne før de kommer på, så er det jo meget sjovt og vide hvilken registrering man skal flyve i

hilsen Jonas :)

Vi skjønner det, men du må huske at de som sitter og slår opp dette gjør det i sin arbeidstid. Derfor er det lite passende med en slik strøm spørsmål. En gang i blant er OK, men ikke på løpende bånd. De har tross alt først og fremst jobben å passe.

Eventuelt kan du skifte over og fly SAS eller Widerøe som gir deg registreringene på Widerøe's Fly i Rute .. ;)

Back