• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Corsair på Sola

Replying to Topic 'Corseair på Sola'

Kjempemessig! Virkelig uvant kost å se med Stavanger Lufthavn som bakgrunn :)

Virkelig uvant kost å se

Greit med nye koster en gang i blant, vettu...! (Skjønte hva du mente..., kunne ikke la være å kommentere:D )

Kjempebilder, Leorim!!!

Originally posted by LN-SSL

Kjempebilder, Leorim!!!

Thanx. Fikk jo litt hjelp av solen davel

Men imorgen blir det flere B744 og andre sværinger på meg
Stikker til Frankfurt imorgen :up:

Originally posted by LN-SSL

Virkelig uvant kost å se

Greit med nye koster en gang i blant, vettu...! (Skjønte hva du mente..., kunne ikke la være å kommentere:D )

Kjempebilder, Leorim!!!

Ja en Boeing 747 duger jo bra som rullebanekost,det så vi jo på Fellowship sine lørdagsbilder fra OSL...:up: :) ;)

P.S Leorim,det var flottebilder fra Sola!

For de som snakker om koster
Her er ett bevis på noen som ikke koster :up:

Attachments

• koster.jpg
    koster.jpg
    84 KB · Views: 9
Replying to Topic 'Corsair på Sola'

Flotte bilder.

Jeg skal love deg at det blir kostet og at det kan koste når man har storfint besøk. 18/36 på Sola er heldigvis 60 meter bred, men hos oss har vi skarve 45 meter. Det betyr at vi for hver avgang med 747 eller AN 124 eller C-5 må plukke vekk alle lys i startenden samt en rekke på hver side der vi håper og tror at flyet kommer til å rotere... hvis ikke går det noen tusen i banelys...

Og her er mine bilder...

Og her er mine bilder! :)

20060710_F-HKIS_01_800.jpg

20060710_F-HKIS_02_800.jpg

20060710_F-HKIS_03_800.jpg

20060710_F-HKIS_04_800.jpg

20060710_F-HKIS_05_800.jpg

20060710_F-HKIS_06_800.jpg

20060710_F-HKIS_07_800.jpg

20060710_F-HKIS_08_800.jpg

20060710_F-HKIS_09_800.jpg

20060710_F-HKIS_10_800.jpg

20060710_F-HKIS_11_800.jpg

20060710_F-HKIS_12_800.jpg

I tillegg til fly var det en god del folk som skulle se på dette flyet.
folk1.jpg

folk2.jpg

Hehe, litt mer oppmøte enn da vi hadde besøk av Corsair. Det var vel bare Tom fra Narvik :thumbup

Fete bilder.

På det siste bildet har du neeeeesten tatt bilde av det nye huset vårt. 1. august havner vi under left base 18.

K

Litt av et oppmøte av spottere på sistebildet der!

På det siste bildet har du neeeeesten tatt bilde av det nye huset vårt. 1. august havner vi under left base 18.

Ka farsken Kyrre? Gjør du søring/vestlending av dæ? Har Æ bomma heilt eller sett ikke du der oooopppe i Nord?

:cool2

Originally posted by ENGM RAMP

Ka farsken Kyrre? Gjør du søring/vestlending av dæ? Har Æ bomma heilt eller sett ikke du der oooopppe i Nord?

:cool2

Jeg har vært nording i 11 år... nesten 2 år i TC og 9 på EV får holde. Stavanger er hjembyen, sjøl om vi har funnet ut at det blir best å bo på landet... :thumbup

Back