• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Contrail Qvizzzz

Jeg bare gjetter.
Bilde nr.1 Virgin Atlantic Airways A340-600
Bilde nr.2 ?????
Bilde nr.3 United 777
Bilde nr.4 Uzbekistan airways B767

Last edited:
Sikker på at tiden er riktig på bilde nr. 2? Jeg tror det er Turkish sin LAX-flight med B77W, passer veldig godt med routingen i dag. Den gikk imidlertid en halvannen times tid før det du skriver.

Sikker på at tiden er riktig på bilde nr. 2? Jeg tror det er Turkish sin LAX-flight med B77W, passer veldig godt med routingen i dag. Den gikk imidlertid en halvannen times tid før det du skriver.

Klokkeslett under bildet;)

Usikker på om den dere skriver er Turkish. Har sett andre contrails-bilder av Turkish 777, og de er ikke ensfargede under hele kroppen + vingene slik CO/UA er. Men det kan jo hende det varierer, og jeg synes registreringen ser ut til å være en TC, så jeg tipper

Virgin A346
Turkish 77W
CO 772
Uzbekistan 763

Hvis noen skulle være i tvil om bilde nr 2...:colgate:
_DSC4520_web.jpg

Det lønner seg å ligge i snøhaugen å kave når man tar contrail-bilder:lol:

Ja,jeg tror jeg så en som lå på ryggen i snøen i dag,hihi.

DSC08933.jpg

Sånn gjør bare en ekte spotter!!

Vidar

Ja,jeg tror jeg så en som lå på ryggen i snøen i dag,hihi.

DSC08933.jpg

Sånn gjør bare en ekte spotter!!

Vidar

Hehe når man ser sånt bilde, kan man begynne å forstå hvorfor folk tror vi er gærne hehe.

Fint bilde av en flytulling in action LOL

Torben

Back