Continental Airlines to Become First Major U.S. Airline

  • Thread starter Thread starter NB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Continental Airlines to Become First Major U.S. Airline'

Det er vel et spørsmål om hva de har av fly,og nå er det jo 757 de har skaffet seg flere av..Men en 777 i ny og ne hadde vært snacks det,og om sommeren er visst 757en stappfull nesten hver dag.
 
Replying to Topic 'Continental Airlines to Become First Major U.S. Airline'

Synes det hadde vært topp med en B767-200 også...:)
 
Replying to Topic 'Continental Airlines to Become First Major U.S. Airline'

Originally posted by EB
Synes det hadde vært topp med en B767-200 også...:)

Jeg synes det er topp å ha CO til stede i det hele tatt, kanskje vi blir en av de første som får se 757 med winglets...? :spin:
 
Replying to Topic 'Continental Airlines to Become First Major U.S. Airline'

Uansett det blir spennende å se hvilken flytype som blir det første utenom 757`n
 
Replying to Topic 'Continental Airlines to Become First Major U.S. Airline'

Blir vel antagelig 767 som kommer først,og så 7E7 om noen år??:) :)
 
Replying to Topic 'Continental Airlines to Become First Major U.S. Airline'

Nå står det at CO har 7 stk 787 på ordre. Hva har skjedd??

http://active.boeing.com/commercial/orders/index.cfm
 
Replying to Topic 'Continental Airlines to Become First Major U.S. Airline'

Tror vi må vente lenge før Oslo ser noe annet enn 752!
Er nok andre "viktigere" byer som prioriteres når de får flere større fly.

men det er jo lov å drømme om to daglige 777 til EWR og en daglig 764 til IAH ! hehe
 
Replying to Topic 'Continental Airlines to Become First Major U.S. Airline'

Heisann Dag... det er fortsatt 10X. Boeing viser faste bestillinger uten kanselleringsrett. Med andre ord, vi har 10 bestillinger, men av de 10 så hadde vi kanselleringsrett på 5, og da viste Boeing 5X for oss. To (2) kanselleringsretter gikk ut Dec. 31, 2005 og da blir det 7X. Vet ikke når de siste kanselleringsrettene går ut, men vi håper å få de første B787'ene i service så snart som mulig...:up:

Dag
 
Replying to Topic 'Continental Airlines to Become First Major U.S. Airline'

Så vidt jeg vet har CO 757 C 16 og Y 156, og deres 767-200ER C 25 og Y 149 ( Kilde JP ).

Da er det vel intet å hente å bytte til 767-200ER i antall seter. MEN en kan jo da håpe på 767-400 ev. 777 !!

Men dette kan vel Dag på formuet mye bedre.

I den sammenheng fikk jeg før helgen inn siste "AIRPORTS of the world" inn i postkassa med en stoor artikkel om IAH og CO. I tillegg for LN-MOW en enda støøøørre artikkel om ATL og Atlanta by med et herlig "ovenfra-rett-ned-bilde" av flyplassen.
 
Back
Top