Conrad Bali

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
En liten kjapp en – jeg har så langt aldri blitt særlig imponert over Hilton, men vurdere nå å booke på deres Conrad Bali. Er dette et bra hotel? Er Conrad brandet langt bedre en Hilton?

Ser noen her har vært her – men da med status og fine oppgraderinger. Vi vil i tilfelle gå for vanlig suite med connecting room, og har null status.

(Er det mulig å jukse seg opp til gull igjen etter å ha gjort det en gang foer?)

Takker.

Conrad Bali er et bra hotell som får stort sett topp karakterer av de fleste, frua og meg selv inkludert. Conrad er normalt helt i toppen på de fleste stedene der de finnes. Som gull kan du antakelig ikke regne med oppgradering til suite, men erfaringene er varierte. Antakelig får du iallefall tilgang til loungen som ikke ligger i Conrad Suites-delen av hotellet. (det er egen lounge for suitene)

Vår erfaring er dog litt positivt farget av at vi ble oppgradert til Penthouse Suite ;)

Begynte på en slags tripreport her, men ble visst aldri helt ferdig med den ser jeg...
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=108344

Har bodd 3-400 meter sør for dette og var ikke spesielt imponert av stranden. For mye stein og skrot til at den var behagelig å på på hverken i eller utenfor vannet og ikke klart nok vann til at det var greit å snorkle.

Jeg snakket med dem I dag tidlig og de hadde Lagoon Suite (135 vkm) koblet til Lagoon Deluxe (45 kvm). De ser meget bra ut og vi får 12 dager (inkludert kidsclub etc. for 48.000 Nok) som ikke er så galt.

De har fryktelig mange «perks» for barn med «gratis» mat osv. Jeg likte spesielt at rommene her egen «brygge» ut mot bassenget – må selvfølgelig binde fast toåringen.^_^

Attachments

• 13. Lagoon Suite Living Room.jpg
    13. Lagoon Suite Living Room.jpg
    40.6 KB · Views: 112
  • Lagoon.jpg
    Lagoon.jpg
    62.6 KB · Views: 114
Back