Connection tid i SVG...rekker jeg dette?

TommyL

Trangsynt
I dag bestilte jeg tur med US miles i februar, med retur IAD-LHR-SVG -OSL. Først nå ser jeg at connection i SVG er bare 35 minutter...rekker jeg det tror dere? Skal vel hente bagasjen, gjennom tolla og gå til innsjekk ...skulle egentlig ha et fly som gikk en time senere, vet ikke hva som skjedde der. Uff, dette var jo kjedelig, koster vel $150 å forandre, og vi er tre stykker...

Frekvensen SVG-OSL er såpass høy at det ikke blir lenge å vente på neste fly hvis du skulle misconnecte (så sant du ikke drar i helga)

Hatt såpass kort tid på SVG flere ganger, fra ABZ.

Aldri hatt problemer jeg.

Og da venter du på bagasje også?

Frekvensen SVG-OSL er såpass høy at det ikke blir lenge å vente på neste fly hvis du skulle misconnecte (så sant du ikke drar i helga)

Nei, det er jo så...men da må jeg vel betale for SVG-OSL for tre...og det kan jo bli litt, samt ekstra bagasje på toppen :(

Har du gjennomgaaende billett, slipper du jo aa betale om du mister flyet i SVG. Du vil bookes om til neste fly.

Hvilken dag ankommer du SVG og når på døgnet?

Så lenge du mister connection pga. for kort tid mellom hver avgang så booker SAS deg om til neste fly gratis så lenge du har sammenhengende billett.

Hvilken dag ankommer du SVG og når på døgnet?

Så lenge du mister connection pga. for kort tid mellom hver avgang så booker SAS deg om til neste fly gratis så lenge du har sammenhengende billett.

Jeg ankommer på en søndag, klokka 1455. Oslo flyet går 1530.

Vi har gjennomgående billett...så da blir vi booket om hvis vi mister det? Men da er det jo greit, det var bra :)

Jeg ankommer på en søndag, klokka 1455. Oslo flyet går 1530.

Vi har gjennomgående billett...så da blir vi booket om hvis vi mister det? Men da er det jo greit, det var bra :)

Er ikke den verste tiden på en søndag. Vanligvis er de verste køene senere på dagen.

Skal fjøre dette stuntet 9. Des med to barn under to år og spesialbagasje. Melder tilbake hvor mye stress det var. Noen spm forresten vet hva som skjer om en driter i bagasjen og bare går til neste fly om tiden blir knapp?

Skal fjøre dette stuntet 9. Des med to barn under to år og spesialbagasje. Melder tilbake hvor mye stress det var. Noen spm forresten vet hva som skjer om en driter i bagasjen og bare går til neste fly om tiden blir knapp?

Den gangen det skjedde med oss fikk vi den levert på døra, no questions asked. Dette med SK.

Back