Condor 757-300 OSL

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
Ser ingen har lagt ut bilder av Condor på dens DO tur idag, så slenger ut 3 bilder jeg tok i snøføyka under dagens avgang.
Dårlig kvalitet, men som dere ser på bildene er ikke været på min side. :(

_MG_6945.jpg

_MG_6948.jpg

_MG_6961.jpg

Det var dagens DOkumentasjon. :lol:

jøss.. snør det :) dere har iallfall mere snø enn det vi har her i Nord ;) Meste av våres forsvant i helga da det var svimlende +5.5 lørdagsnatt :)

Det var en fin Condor!

Jeg trodde kondorer egnetlig lå og sirklet i store høyder og lette etter døde dyr de kunne spise. Men men, jeg har jo tatt feil før.....

Fine bilder i snøvær! Ga skikkelig vinterstemning :)

Hva gjør denne maskinen her egentlig? Hvor kommer den fra, Frankfurt? Skal den gå fast?

Airbus 330, da var det muligens deg vi vinket til? Så forsåvidt bare en fyr som stod der i snøføyka......

Airbus 330, da var det muligens deg vi vinket til? Så forsåvidt bare en fyr som stod der i snøføyka......

Var nok det ja, var bare jeg som var ute i snøværet.:lol:
Dere skulle egentlig tatt av på 01L fikk jeg vite, men pga brøytebilen som veltet på rullebanen, så ble det 01R på dere.
Fikk litt panikk da dere snudde på taxeveien og taxet nordover igjen, så da kastet jeg meg i bilen og dro over på 01L, der jeg fikk bilde av brøytebilen som hadde veltet før jeg dro tilbake til 01R og rakk dere akkurat da dere kom taxende nedover igjen. Men hadde ikke stigen med meg, så måtte ta bilde gjennom gjerdet. Men det gikk bra det også.:)

Det ble litt frem og tilbake med den taxingen. Vi måtte opp til 19L for de-icing. Gjetter på at piloten taxet litt feil til å begynne med og var da kommet så langt in på taxebanen at vi måtte nesten helt ned til 01L før vi kunne snu og taxe opp til de-ice.

Her er den på short final 01R kl 08:05. Håper det går bra at jeg ikke lager en egen tråd for ett bilde. Og, beklager kvalitet. Det var stas å ta den imot :) Hadde vært enda litt bedre å være ombord...

P1050279.jpg

Takker for flotte bilder. Jeg satt på jump seat rett bak piloten og spanet villt etter fotografer. Klarte ikke å få øye på noen i drittværet. Flott at det ble bilder uansett

Hello everyone! Sorry for posting in English but I don't speak Norwegian. (Getting registered on this site was a little interesting!)

I was on that Condor flight and it was an incredible experience! We were having a fantastic time on board and it's nice to see that our plane looked so nice on the outside too. Thank you so much for posting the pics! I'm glad that someone was there to take them. :)

Back