Tændis ScanFlyer Blue 8 Oct 2011 #1 Hallo! Lenge siden jeg har postet her nå, så da drar jeg til med en aldri så liten bildeserie fra hovedflyplassen. Mye vanlig, men finner da noen godbiter innimellom. Legg gjerne igjen en liten kommentar! Petter
Hallo! Lenge siden jeg har postet her nå, så da drar jeg til med en aldri så liten bildeserie fra hovedflyplassen. Mye vanlig, men finner da noen godbiter innimellom. Legg gjerne igjen en liten kommentar! Petter
Toby91 ScanFlyer Silver 8 Oct 2011 #4 Der var jaggu du tilbake med bilder igjen ja! Nydelige bilder! Ikke noe mer å si om den saken!
V Vidar ScanFlyer Gold 8 Oct 2011 #6 Så det var du som kom og stod sammen med oss i går.Hyggelig det. Flotte bilder du serverer oss også! Vidar
Så det var du som kom og stod sammen med oss i går.Hyggelig det. Flotte bilder du serverer oss også! Vidar
Robin882 ScanFlyer Gold 9 Oct 2011 #7 Fytti Katta! Dette var helt nydelig! Bilde nummer 4 var helt sjef!
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 9 Oct 2011 #8 Fine bilder du har lagt ut, og hyggelig å treffes på fredag