• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Comeback for Caracas-Damaskus

Ser ut til at Conviasa nå bruker et par A346 og en A343. Det har gått rykter om en A345 også, men har denne dukket opp?

Ser ikke sånn ut,, men nå har de fått seg en ny A340-600 fra iranerne. Aner ikke om den er malt

Airbus A340 -642 391 YV3545 ConViasa delivery 12jun23 IKA-CCS ex EP-MMH
 
ConViasa har fått levert en av de tidligere franske A340-200 som via endel omveier havnet i Iran

Airbus A340 -211 81** YV3554 ConViasa delivery 03oct23 IKA-CCS ex TZ-DTC
 
Noen av de eventyrlystne her på forumet burde jo absolutt testet denne ruta og skrive et grundig reisebrev. Det kunne blitt riktig så interessant. :D
 
Nå som Israel har sluppet missiler over flyplassen i Damaskus er det vel ikke rette tidspunktet...
 
Back
Top