LN-REF ScanFlyer Gold Medlem 17 Jan 2006 #2 Replying to Topic 'Color Air 737-modell, selges på rot' Men er den virkelig vert 15k?
Falcon ÜberScanFlyer 18 Jan 2006 #3 Replying to Topic 'Color Air 737-modell, selges på rot' Njæ, jeg synes ikke det, men "en vare er verdt det en tilbyder til enhver tid er villig til å betale", blablabla. Han tar nok imot tilbud.
Replying to Topic 'Color Air 737-modell, selges på rot' Njæ, jeg synes ikke det, men "en vare er verdt det en tilbyder til enhver tid er villig til å betale", blablabla. Han tar nok imot tilbud.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 18 Jan 2006 #4 Replying to Topic 'Color Air 737-modell, selges på rot' Tøff... Kan vi ikke spleise på den og ha den som "maskot" for Scanair.no? CK??????
Replying to Topic 'Color Air 737-modell, selges på rot' Tøff... Kan vi ikke spleise på den og ha den som "maskot" for Scanair.no? CK??????
CK ScanFlyer Mile High Club 18 Jan 2006 #5 Replying to Topic 'Color Air 737-modell, selges på rot' 15.000!!!! Denne hadde jo vært noe for flymuseet på Sola
Replying to Topic 'Color Air 737-modell, selges på rot' 15.000!!!! Denne hadde jo vært noe for flymuseet på Sola
Lennart ScanFlyer Rusty 18 Jan 2006 #6 Replying to Topic 'Color Air 737-modell, selges på rot' Jeg stikker innom med taxien min, og stjeler den :skep :musikk
Replying to Topic 'Color Air 737-modell, selges på rot' Jeg stikker innom med taxien min, og stjeler den :skep :musikk