Coldplay i Bergen 19.09.09

Kun i Oslo. mener jeg å huske.

Nærmere bestemt på det lille kjøpesenteret et stykke nord for Oslo ;)

Var vel derfor Springsteen trucket utstyret sitt hit, hvor en 747 stod klar til å ta det med seg tilbake til Junaiten..

Aj ....det kan jo være der er nogen i BGO som er heldige...hvis altså deres udstyr kommer
med en LAN Chile B767
Hilsen
Ole

Takk for informasjon Captain Caveades, jeg reiser fra Flesland onsdag morges. Så jeg håper det er noen interessant ting parkerte. Vet du hvis F100 vil overnatter til Torsdag eller vet du mer om reg/selskap??

Coldplays fly hadde rusk i forgasseren, så løsningen ble å fly til Bergen i U2s privatfly.

Nåja... tviler på at det flyet de egentlig bruker har forgasser montert i det hele ^_^

Fra linken i Hickok sin post

Er ikke det en klassisk unnskylding når en ikke aner hva som er galt, da? "sikkert rusk i forgasseren."

Her er bilde av maskinen på BGO. Tatt kl 21:00 i kveld, så det var ganske så mørkt.

DSC_2139.jpg

Yngve

Fantastisk at ett saa bra band laaner ut flyet sitt til et saa elendig band...

Flott MD forresten

Nuvel .. det er ikke U2 som eier den. Maskinen tilhører BlueLine. Det ble nevnt at Cpldplay egentlig hadde en F100, så det er sannsynlig at denne kommer fra samme selskap og at MD'en ble brukt som erstatningsfly fordi den sto ledig.

Back