Cockpit med Garmin 1000

Heisann Martin!

Det var et virkelig flott bilde... :up:

De har en C-172S med G1000 panel der jeg normalt leier fra og jeg maa faa rota meg til en utsjekk paa den.

BTW... Kom klokka fram? Jeg fikk ikke rotet meg til aa sende den med en gang og som vanlig saa tok fruen til slutt haand om dette. Hun ba meg om addressen din og dro paa posthuset... ^_^

Dag

Bra bilde Speedy :)

Men hvor mange av de "views"ene er det du står for?
*springe å gjemme seg* :72:

Gratulerer, spenstig romjulsbilde!

(Hmmmm....note to self: på tide å komme seg opp i en C172 med G1000 i nærområdet for å knotte litt)

Nydelig bilde Martin!

Når kommer dine bilder fra den dagen på STS?

Venter i spenning på dem! :D

Jeg ble visst viewer nummer 5999 på det bildet ;)

Trenger jeg å gjenta at jeg synes bildet er fint?

Takker og bukker for hyggelige tilbakemeldinger! =)

Dag Johnsen:
Klokken er ikke kommet frem enda, men jeg er vant med at pakken gjerne går rask fra USA til Norge, men så bruker posten ni måneder på å levere den fra Skedsmokorset og opp hit til Maura..
..den dukker nok snart opp! =)

steel:
Takker for head-set'et! :D
Har ikke mod'et det enda, men skal sette i gang om 9 dager. :)

BSSW:
Dessverre virker det ikke å trykke F5 flere ganger ... da må jeg slette cookies og resette modemet mitt mellom hver gang - så har bare orket å gjøre det 637 ganger.. ;)

Northrider:
Flight"max" Entegra kan gå å legge seg - G1000 banker den i brukervennlighet, kvalitetsfølelse og masse annet.. :p

Det skal jeg finne ut om stemmer! Men først må jeg finne en klubb ikke så alt for langt unna med G1000 i et av flyene sine. :P

Takker igjen! =)
Det jeg har gjort med bildet er å lysne PFD'en litt, for den var rimelig mørkt,
ett sharpen filter, litt mer kontrast og croppe det litt for å få det level og i senter. :)

Det er få ganger jeg kommenterer bilder, men her fortjenes det en bukk i takknemlighet for at du deler dette med oss. :)

Jeg ved hvor vanskelig det er å ta bilder fra en cockpit på denne måten, så dette var virkelig imponerende!

Takk for at du ikke vannmerket det. Det er nå bakgrunnbilde, og sannsynligvis det eneste jeg noen gang gidder å ha fra Bergen på desktoppen min :D

Meget bra bilde, kamerat! Garmin 1000 er for gutta. Johnsen, du må ordne utsjekk før S&F!

Back