Fredriksen
ScanFlyer Dornier
Egentlig hadde jeg bestemt meg for å aldri kjøpe tremodeller siden kvaliteten kan variere mye. Men det kunne jo være fint med en Coast Air (LN-FAP) på samlehylla, og bestemte meg derfor for å bestille en tremodell. Denne er produsert av Myasianart. Prisen var ca 700 kroner.
Når de hadde laget modellen ferdig, sendte de meg bilder for godkjenning, er man ikke fornøyd får en pengene tilbake.
Her har jeg tatt et bilde av modellen, og den ble egentlig ikke så verst.
Konklusjonen er at disse tremodellene er greie om man ønsker seg en modell som ikke finnes, så lenge kvaliteten og resultatet blir bra.
Etterhvert har jeg lyst til å prøve westway models, de lager det du vil ha, og dette er ordentlige modeller som koster en del mer.
Når de hadde laget modellen ferdig, sendte de meg bilder for godkjenning, er man ikke fornøyd får en pengene tilbake.
Her har jeg tatt et bilde av modellen, og den ble egentlig ikke så verst.

Konklusjonen er at disse tremodellene er greie om man ønsker seg en modell som ikke finnes, så lenge kvaliteten og resultatet blir bra.
Etterhvert har jeg lyst til å prøve westway models, de lager det du vil ha, og dette er ordentlige modeller som koster en del mer.