CO39 - de samme regsa?

Åjasså ja... m.a.o. må jeg vente til i morgen for reg på CO39 tirsdag :) Eneste 757 jeg har flydd med til nå er ATA sine -300 og -200 OSL-YYZ-OSL

Og det betyr airline-strømuttak i hvert sete?
Skulle passe bra med airline-adapteren jeg kjøpte med Mac'en

CO har vel standard US 110v uttak, har de ikke?

Maken til de som sitter i veggene borte i Junaiten, ja.. Mao. kompisen min brukte samme adapter da han forsøkte å bruke laptopen ombord hos CO, som han brukte på hotellrommene/flyplassene.. (At det ikke var strøm der, er en annen historie..)

Seilfly, den ser ut som en slik plugg man har pleid å bruke på fly. Usikker på om den kan passe ombord på CO. De oppgraderte CO maskinen har helt standard US kontakt som også passer en del andre land.

Fra CO sin egen info:
In-seat power outlets are available in all rows. In First Class, there is one outlet per seat. In Economy, there are two outlets for every three seats. No adapter is required. These 110v power outlets accept plugs from the U.S. and other select coun

På de "gamle" maskinene er det kontakter tilbake til og med rad 16.

S

Har vanlige PC'er annerledes kontakter enn Mac-adaptere? Jeg plugger i alle fall min rett inn i veggen i Norge... Om det finnes en egen kontakt til mac vanligvis så får du si ifra MOW slik at ikke systemet kortslutter når det finner ut at det egentlig ikke skal gå på vanlige kontakter ... Mao: Jeg tror du misforstod... jeg kjøpte airline magsafe adapter for å kunne bruke mac ombord i airliners OG å kunne bruke mac i norsk kontakt eller via adapter-kloss...

Du trenger muligens en overgang fra Euro til US-plugg - det er alt. Kjører ikke mac på 110-230v da, slik som pc'ene? Trenger ikkenoe mer da. De fleste flyselskapene har gått bort fra disse idiotiske adapterpluggene som ikke kunne brukes andre steder enn på fly ...

Du kunne plugget den rett inn i veggen hos ATA også hvis du satt nær nødutgangen. Det var normale strømuttak både i galley og ved flere av utgangene. Cleaningen i SEA hatet det - vi forlangte støvsuging når kjerra kom inn fra Hawaii.

Back