CO038 er veldig forsinket i dag

Heisann!

Status: In Flight - Estimated to Arrive Late -- Returned to Gate in New York/Newark, NJ (EWR - Liberty)

ETA 1:07 PM

Dag

Det var dårlig vær, ikke installasjon av nye toaletter :colgate:

Men å sitte i over tre timer i flyet ved gate var ikke gøy. Det tok halvannen time før passasjerene fikk vann.

Originally posted by EB

Har EWR blitt mye værre mht forsinkelser?

Har hørt på nyhetene/lest at det er en del forsinkelser der. Har vært en del dårlig vær på forsommeren. De har jo begrenset med rullebaner der, så det er alltid lange køer for take off. Men 5 timer er jo helt skrudd..

Ser ut som det er en tøff sommer fra CO..

Originally posted by Tommy777

Originally posted by EB

Har EWR blitt mye værre mht forsinkelser?

Har hørt på nyhetene/lest at det er en del forsinkelser der. Har vært en del dårlig vær på forsommeren. De har jo begrenset med rullebaner der, så det er alltid lange køer for take off. Men 5 timer er jo helt skrudd..

Ser ut som det er en tøff sommer fra CO..

5 timer er 3 timer bedre enn AA og 6 timer bedre enn NW....:p :p

Originally posted by GFL

Var ikke noe særlig til vær da jeg spotta landingen heller...

Det var nå helst avgangen som ble holdt tilbake i over tre timer da...

Jeg fløy med Continental ENGM-KEWR-KLAS og KSEA-KEWR-ENGM i april/mai. Avgangen til KLAS ble forsinket i nesten 2 timer pga kø, som følge av dårlig vær i de østlige deler av landet. Vi satt i flyet ca 1 time ved gate, og taxet ca 45 min. Bortsett fra dette gikk flightene uten forsinkelser.

Som førstegangsreisende til USA var jeg noget usikker på hvor mange timer man kunne forvente å stå i immigrasjonskø etc. Jeg ble imponert når det viste seg at dette gikk minst like raskt som det å passere sikkerhetssjekk på Gardermoen (eller Sola for den saks skyld...). Ser for meg at dette avhenger av om man ankommer i eller utenfor rushtid. :)

Originally posted by LN-KOG

Originally posted by GFL

Var ikke noe særlig til vær da jeg spotta landingen heller...

Det var nå helst avgangen som ble holdt tilbake i over tre timer da...

Nei, sier du det...

Men nå EWR ingen bra flyplass når vindretningen er "feil", da er det store restrictions der.

I går kveld hadde vi crosswind på 18 knop på EWR, gjorde forsåvidt ingen skade. Var artig å se Lufthansa ta av på 04L med 744, den er RIMELIG seig.. og når det er varmt og klamt atpåtil så var det ikke noe særlig med climbrate.

Taxisjaføren fra Manhattan og ut sa at EWR var den værste flyplassen han visste om av de 3 han kjørte mest til. (EWR, LGA og JFK) Jeg har dog ingenting imot flyplassen, det eneste er at det er fantastisk kjedelig å kjøre ut dit, og det er som regel tettpakka i tunnelen og på turnpiken.. noe det også var i går.

EWR var ganske greit i dag. Landet med CO493 fra Orlando klokken 20.10 og satt på CO38 20.25. Bagasjen ble dessverre ikke med da. Fly til og fra sørstatene var forsinket pga, uvær over pennsylvania

Back