• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

CO/UA med ORD-OSL

  • Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Tommy!



Naa er vi av sporet her, men her tar du nok feil. Vi hadde som nevnt gamle underholdnigssystemer paa DC10 i economy, men selv disse hadde individuelle skjermer i BF tidlig i 90 aarene. Naar B777 kom i 1998 og B767 i 2000 hadde disse individuelle skjermer i alle setene...! Du tenker paa B757 som fikk AVOD de siste aarene... men var ferdige foer 2009 saa spar showet... ;)

...og siden du maser saa faar vi sette opp en B787 paa ORD til OSL...:up:

Dag

To daglige, takk.;)

Nå er jo 757 over halvparten av "IC" flåten din.. Og mange av disse samt alle 767 og flere av 777ene har fortsatt Lazyboys business seter
 
Om flere ble med på CORE bølgen ville også disse setene være mer enn nok komfortable...
 
Tommy!



Naa er vi av sporet her, men her tar du nok feil. Vi hadde som nevnt gamle underholdnigssystemer paa DC10 i economy, men selv disse hadde individuelle skjermer i BF tidlig i 90 aarene. Naar B777 kom i 1998 og B767 i 2000 hadde disse individuelle skjermer i alle setene...! Du tenker paa B757 som fikk AVOD de siste aarene... men var ferdige foer 2009 saa spar showet... ;)

...og siden du maser saa faar vi sette opp en B787 paa ORD til OSL...:up:

Dag

Bare en? Det var skuffende. EWR-OSl, ORD-OSl og IAH-OSl med B787 hadde gjort seg Dag:colgate:
 
Om flere ble med på CORE bølgen ville også disse setene være mer enn nok komfortable...

Det er ikke bredden det er snakk om. De er brede nok til å passe anti femi folk fra Kristiansand + 1 :D;)
 
Tommy!

...Nå er jo 757 over halvparten av "IC" flåten din.. Og mange av disse samt alle 767 og flere av 777ene har fortsatt Lazyboys business seter

Vi startet B757-200 nye flat bed BF sete installasjon 11 februar i aar og har 18 fly, inkludert pilot prosjektet ferdige allerede... og er paa track for aa faa alle 41 fly ferdige i mars neste aar.

B777 har 15 av 22 flat bed BF seter ferdige og er paa track for aa bli ferdige i November...

Dette er ikke saa smaatt naar du skal ogsaa bruke disse flyene aa tjene litt penger med... ;)

BTW: Sammenligning av (de faa) United First Suite med CO BF flat bed seter et bare toeys og det du... og sammenligner du de nye business setene til UA med BF flat bed sitter nok sokkene paa ja... :cool:

...men tilbake til traaden. Skal bli spemmende aa se hvordan den kombinerte flaaten blir benyttet og hvilke marked faar hva...?

Dag
 
Blir det F klasse igjen på tidligere CO maskiner... Har gode minner fra CO sin F klasse på 10`ern før BF.
 
Blir det F klasse igjen på tidligere CO maskiner... Har gode minner fra CO sin F klasse på 10`ern før BF.

Nei. Tror dessverre at Internasjonal F forsvinner i nye United. Kan hende at de beholder det paa rutene med hoey revenue billetter, dvs noen faa maskiner, men tviler paa vi ser F i fremtiden.
 
Tommy!



Vi startet B757-200 nye flat bed BF sete installasjon 11 februar i aar og har 18 fly, inkludert pilot prosjektet ferdige allerede... og er paa track for aa faa alle 41 fly ferdige i mars neste aar.

B777 har 15 av 22 flat bed BF seter ferdige og er paa track for aa bli ferdige i November...

Dette er ikke saa smaatt naar du skal ogsaa bruke disse flyene aa tjene litt penger med... ;)

BTW: Sammenligning av (de faa) United First Suite med CO BF flat bed seter et bare toeys og det du... og sammenligner du de nye business setene til UA med BF flat bed sitter nok sokkene paa ja... :cool:

...men tilbake til traaden. Skal bli spemmende aa se hvordan den kombinerte flaaten blir benyttet og hvilke marked faar hva...?

Dag

Ja, du har vaert flink! Men det forandrer ikke historien ;). Du har ogsaa en stabel med 767er som ikke er tatt enda.

Og naar du er ferdig, tror du skal faa svetta litt naar du faar alt rakklet til UA inn i flaata di snart;). De navigerer vel fortsatt med kompass der i gaarden og WL har de 7 (!!!!!) sett av paa totalt 96 757 og ingen paa 767...

Man kan i hoeyeste grad sammenligne First med BusinessFIRST. CO har alltid markedsfoert dette som ett upscale tilnaermet F produkt, noe det ikke har vaert.

Naar det gjelder de nye C setene, har jeg proevd begge og United vinner rett og slett fordi de er bredere og mer privat. Men bevares, begge er meget gode.
 
Back
Top