CO/UA med ORD-OSL

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Please, la oss ikke begynne enda en "757 er for trang på IC"-tråd. ;)
Uansett godt de starter opp ny rute:up:

Den er på kanten av hva en RR-powered 752 klarer ... Det er nesten 600 km lenger enn EWR-OSL ...

Ny IC rute ønskes velkommen. Men jeg føyer meg inn i rekka av de som tvilder på at denne går med en B757. Her må da en B762 være bedre. betydelig lengre rekkevidde, Betydelig mer cargoplass.

Tviler på at det blir 757. UA har offentlig sagt at de ikke ønsker å tilby ett så dårlig produkt til kundene, COO hos nye United er en person som har uttalt det mange ganger.

Tipper det blir en 767-300.

Men det er jo fjortissliners.net dette kommer fra...

Ny IC rute ønskes velkommen. Men jeg føyer meg inn i rekka av de som tvilder på at denne går med en B757. Her må da en B762 være bedre. betydelig lengre rekkevidde, Betydelig mer cargoplass.

Har mer tro på 763ER enn 762ER, siden de er i flertall.

ARN-EWR er hakke kortere en OSL-ORD faktisk

Ser at OSL-ORD er ca 3% lenger enn ARN-EWR, så med WL burde det gå. Det er i grenseland, og noe over grensa visse vintersdager.

Uansett, dette er litt OT, siden det bare er rykter med både rute og flytype.

Hvis man leser førsteposten på A.net, så virker ikke dette så veldig seriøst heller ... Og hvis dette er et produkt av sammenslåingen, er vi nok et år for tidlig ute ... minst. OSL-ORD er også lenger enn EWR-TXL som anses som max hos CO .. og som også har en del fuelstops.

Hvis man leser førsteposten på A.net, så virker ikke dette så veldig seriøst heller ...

He he... Really? Trodde A.net var ett dønn seriøst bransjested der man delte viktig inside information exclusively? ;)

Det er mulig de ser på det slik i Europa, siden siten jo ble født i Sverige, men her i Atlanta regnes Solnabo & Co som relativt useriøse ...

.

.

;)

Rykte eller ei, det samme gjelder a.net; ønsker nå ruten velkommen uansett! Og krysser fingrene for at det blir noe annet en enda en planlagt 757-rute...

He he... Really? Trodde A.net var ett dønn seriøst bransjested der man delte viktig inside information exclusively? ;)

Hehe! Du gir deg ikke, nei!

Selv hadde jeg foretrukket at de startet rute til CPH i stedet. Mye greiere for oss om bor utenfor Oslo gryta!!

Når kommer det en rute fra CPH til Sør-Afrika mon tro??

BF:cool2

Back