CO`s B767 på OSL

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
CO`s B767 på OSL

Skitvær på lufthavnen og mine fattige kunnskaper om foto i slikt vær blir bildene bob bob, men dokumentert er det ihvertfall.

5171189443_0c0bf3a3e2_b.jpg

5171189451_20959f0b4f_b.jpg

5171797598_58c2944c64_b.jpg

Re: CO`s B767 på OSL

Nice! Hva er det egentlig som foregår på bilde nr 2? Oppstart? Avising?

Bwt. Det er jo normalt en 757 som flyr denne ruten, og når de da plutselig setter inn en 767 for å fly. Hvordan gjør de det med crew da, må de bli flydd inn samme dag, eller kan de som flyr 757 også fly 767? De er jo ganske like, men er jo noen forskjeller på de også da.

Bwt. Det er jo normalt en 757 som flyr denne ruten, og når de da plutselig setter inn en 767 for å fly. Hvordan gjør de det med crew da, må de bli flydd inn samme dag, eller kan de som flyr 757 også fly 767? De er jo ganske like, men er jo noen forskjeller på de også da.
De bruker det crewet som skulle flyet 757-en ;)

Kan ikke fly inn samme dag pga. hviletidsbestemmelsene.

Mer her: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=76144

Fantastisk flotte bilder av et vakkert fly.

Håper 764 i Continentalfarger blir et fast syn på OSL etterhvert. :)

Takk for flotte bilder - bra dokumentert. :)

Håper 764 i Continentalfarger blir et fast syn på OSL etterhvert. :)
Det skjer nok ikke ofte, 757 er nok den mest optimale for CO på OSL-ruten - og den beholdes garantert etter at SK starter opp sin rute til EWR.

Flotte bilder!

Ut fra det jeg hører så er det vel egentlig best at SAS tar over og CO trekker seg ut.

Har hørt veldig mye negativt om CO i det siste, og ettersom de flyr med Narrow Body er det nok mange som vil foretrekke SAS med A330.

Takk for flotte bilder - bra dokumentert. :)

Det skjer nok ikke ofte, 757 er nok den mest optimale for CO på OSL-ruten - og den beholdes garantert etter at SK starter opp sin rute til EWR.

Det er mulig, men det er alltids lov å håpe. 764 ser utrolig vakker ut i det norske vinterværet.

Ut fra det jeg hører så er det vel egentlig best at SAS tar over og CO trekker seg ut.

Har hørt veldig mye negativt om CO i det siste.

Hvem er det best for? Jeg har reist flere ganger med CO og har aldri blitt skuffet.

<mod>
Vi er i bilde-forumet. Vi holder oss til bilder og kommentarer rundt dem, ikke de vanlige diskusjonene om "hvem er best på IC" osv. :old
</mod>

Flotte bilder - måtte Continental komme med flere "ordentlige" langdistansefly på Gardermoen ...

Back