• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

CO`s B767 på OSL

Re: CO`s B767 på OSL

Jeg er med i koret,,gode billeder..ærgeligt der ikke stod United på den
Hilsen
Ole

Jeg er med i koret,,gode billeder..ærgeligt der ikke stod United på den
Hilsen
Ole

Nesten bra at det ikke stod det synes jeg - dokumetert 764 med utdaterte logo og det hele. Den logoen varer jo ikke lenge, så litt artig at man fortsatt har noen igjen med CO-farger! Over til bildene cato må jeg bare si som så mange før meg: bra dokumentert!

Skitvær på lufthavnen og mine fattige kunnskaper om foto i slikt vær blir bildene bob bob, men dokumentert er det ihvertfall.
Hehe, bra dokumentert i hvert fall:)

Et lite tips når du knipser bilder i tilnærmet vinterlys og snø er å 1)overeksponere for å unngå at snøen blir grå og 2) passe på hvitbalansen da bildene ofte får blåstikk under slike forhold. Tar du RAW-bilder kan jo selvfølgelig hvitbalansen/fargetemperaturen justeres i etterkant.

Hehe, bra dokumentert i hvert fall:)

Et lite tips når du knipser bilder i tilnærmet vinterlys og snø er å 1)overeksponere for å unngå at snøen blir grå og 2) passe på hvitbalansen da bildene ofte får blåstikk under slike forhold. Tar du RAW-bilder kan jo selvfølgelig hvitbalansen/fargetemperaturen justeres i etterkant.

Takk for tipset. Utrolig mye man har å lære. Hvitbalansen glemte jeg helt, men uansett bra å få nye innspill. Tar i RAW til info.

Nesten bra at det ikke stod det synes jeg - dokumetert 764 med utdaterte logo og det hele. Den logoen varer jo ikke lenge, så litt artig at man fortsatt har noen igjen med CO-farger! Over til bildene cato må jeg bare si som så mange før meg: bra dokumentert!

Hva mener du? COs logo skal jo videreføres, bortsett fra at det vil stå "United" istedenfor Continental på flyene. Det er United-logoen som forsvinner.

Jeg synes COs logo er vakker og som sagt kler den 764 utmerket.

Back