CO`s B767 på OSL

Re: CO`s B767 på OSL

Jeg er med i koret,,gode billeder..ærgeligt der ikke stod United på den
Hilsen
Ole

Jeg er med i koret,,gode billeder..ærgeligt der ikke stod United på den
Hilsen
Ole

Nesten bra at det ikke stod det synes jeg - dokumetert 764 med utdaterte logo og det hele. Den logoen varer jo ikke lenge, så litt artig at man fortsatt har noen igjen med CO-farger! Over til bildene cato må jeg bare si som så mange før meg: bra dokumentert!

Skitvær på lufthavnen og mine fattige kunnskaper om foto i slikt vær blir bildene bob bob, men dokumentert er det ihvertfall.
Hehe, bra dokumentert i hvert fall:)

Et lite tips når du knipser bilder i tilnærmet vinterlys og snø er å 1)overeksponere for å unngå at snøen blir grå og 2) passe på hvitbalansen da bildene ofte får blåstikk under slike forhold. Tar du RAW-bilder kan jo selvfølgelig hvitbalansen/fargetemperaturen justeres i etterkant.

Hehe, bra dokumentert i hvert fall:)

Et lite tips når du knipser bilder i tilnærmet vinterlys og snø er å 1)overeksponere for å unngå at snøen blir grå og 2) passe på hvitbalansen da bildene ofte får blåstikk under slike forhold. Tar du RAW-bilder kan jo selvfølgelig hvitbalansen/fargetemperaturen justeres i etterkant.

Takk for tipset. Utrolig mye man har å lære. Hvitbalansen glemte jeg helt, men uansett bra å få nye innspill. Tar i RAW til info.

Nesten bra at det ikke stod det synes jeg - dokumetert 764 med utdaterte logo og det hele. Den logoen varer jo ikke lenge, så litt artig at man fortsatt har noen igjen med CO-farger! Over til bildene cato må jeg bare si som så mange før meg: bra dokumentert!

Hva mener du? COs logo skal jo videreføres, bortsett fra at det vil stå "United" istedenfor Continental på flyene. Det er United-logoen som forsvinner.

Jeg synes COs logo er vakker og som sagt kler den 764 utmerket.

Back