Hvordan kan du få det til att Co fjerner 5 avganger på EWR-OSL?
Det var først snakk om 10 avganger i uken. Og nå så er det snakk om 9 avganger?
Har jeg missforstått?
Det stemmer det ja.Der var snak om 14 ugentlig afgange i højsæsonen hvor både CO38/39 og CO138/139 skulle gå dagligt - dette er hvad der har været loaded de seneste måneder i CRS. Så fra 14 til 9 ugentlig afgange må betyde en reduktion på 5 ugentlige flyvninger (i højsæsonen).
Tja. Synes ikke det er så ille at SAS starter på OSL. Variasjonen som blir borte er jo US, og det er ikke tvil om at de hadde et dårligere IC-produkt fra OSL-PHL enn hva som blir tilfellet med SAS A330.Æsj, misliker sterkt at SAS starter OSL-EWR. Dette gjør OSL til en kjedeligere flyplass.
Håper SAS forsvinner raskt på longhaul fra Oslo. De bør holde seg nede i 'Køben'. SAS har ikke langsiktige planer for Norge.
La oss håpe at neste overraskelse fra CO er 764...:wow::colgate: Kun for alle wide-body frelste...
Men personlig foretrekker jeg 757 etter også ganske mange CO 764 flyginger... Senest to forrige måned. Bulkhead OK på 764 men ikke så bra som rad 21 og AVOD på 757:colgate:
Det betyr at kapasitetsøkningen fra OSL til USA blir på ca 16% neste år, dvs si økningen fortsetter også i 2011.
I tillegg så har utenlandske flyselskaper av ulike årsaker i lang tid hatt, og til dels fremdeles har, et helt feil bilde av OSL og det norske markedet. Denne oppfatningen er vanskelig og tar tid å endre.
Den er jeg med på. OSL har en del å gjøre der. Vi er ikke like flinke til å skryte som CPH.
Kan blant annet nevne at statistikken og tallene som Delta satt på om OSL var direkte skremmende og var meget langt fra realiteten.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.