Dag Johnsen
ScanFlyer Gold
Re: CO øker antall avganger til Norge
Hei igjen;
LN-OSS, alle B737-700 (non-provisioned) og B737-800 (non-provisioned og m/modifiserte vinger) faar winglets installert nede i MCO (Orlando) hvor vi har et stort vedlikeholdssenter. B757-200 vinge modifiseringen er kontraktet ut til Timco i GSO, men vi kan sette paa winglets'en selv og dette blir gjort i EWR naa.
Laurenz, ja siden vi ser paa rundt 5% fuel burn forbedring saa skulle det i snitt ikke bli noen pax vekt restriksjoner fra noen av de nye Europeiske markedene vi starter i sommer, i.e. Berlin, Hamburg, Stockholm, Bristol og Belfast.
The Ticketor, det kan nok stemme at det er vekt problemer fra OSL i Mars. De sterkeste vindene over Atlanteren er fra Februar til begynnelsen av April. Floey du med en CO B757 var det nok ikke winglets installert da...? I dag er faktisk verdens foerste B757 revenue flight m/winglets... som vaare venner i Sverige kan se i morgen paa ARN. Gaar alt etter planen kan dere se ship 134 paa OSL Soendag morgen.
Dag
Hei igjen;
LN-OSS, alle B737-700 (non-provisioned) og B737-800 (non-provisioned og m/modifiserte vinger) faar winglets installert nede i MCO (Orlando) hvor vi har et stort vedlikeholdssenter. B757-200 vinge modifiseringen er kontraktet ut til Timco i GSO, men vi kan sette paa winglets'en selv og dette blir gjort i EWR naa.
Laurenz, ja siden vi ser paa rundt 5% fuel burn forbedring saa skulle det i snitt ikke bli noen pax vekt restriksjoner fra noen av de nye Europeiske markedene vi starter i sommer, i.e. Berlin, Hamburg, Stockholm, Bristol og Belfast.
The Ticketor, det kan nok stemme at det er vekt problemer fra OSL i Mars. De sterkeste vindene over Atlanteren er fra Februar til begynnelsen av April. Floey du med en CO B757 var det nok ikke winglets installert da...? I dag er faktisk verdens foerste B757 revenue flight m/winglets... som vaare venner i Sverige kan se i morgen paa ARN. Gaar alt etter planen kan dere se ship 134 paa OSL Soendag morgen.
Dag