CO 68 EWR - ARN

Status
Not open for further replies.

Dag Johnsen

ScanFlyer Gold
Til vaare spottere i Sverige. CO 68 starter som dere vet service til ARN med avgang fra EWR Torsdag 2 Juni, 6:00 PM og ankommer Stockholm ARN Fredag 3 Juni klokken 7:55 AM. CO 69 returnerer til EWR fra ARN klokken 9:25 AM.

Uten at jeg kan gaa i detaljer, er det stor mulighet for at dere kan faa med dere mer enn bare en "inaugural flight"... Dere som har fulgt med her paa forumet har vel kanskje en anelse om hva dette dreier seg om... ;)

Dag

ARGH!!! Hvorfor er det alltid SVENSKENE som får all moroa?? Ikke bare har de billig vin, nå får de CO med winglets også!!

Originally posted by CK
ARGH!!! Hvorfor er det alltid SVENSKENE som får all moroa?? Ikke bare har de billig vin, nå får de CO med winglets også!!

mohohahaa :cheers:

Undrar om man ska ta ledigt den dagen, kan man även börja dagen tidigt, med att ta fraktarna som rullar in vid 5-tiden... :zzz :up:

Originally posted by Fry
... And they have Pizza Hut :skep
? Mener du på flyplassen? Pizza hut finnes det jo mange av i Norge....

Peppes pizza finnes jo også på Gardermoen...:D

Vi får ta frem en liten tube tålmodighet og smøre oss litt til. Tror ganske sikkert det ikke tar veldig lang tid før WL-757'ene dukker opp på OSL uansett.

Ellers er ikke Pizza Hut det største savnet (amerikanerne har vel ikke Peppes? Og med dem i byen er det intet savn), men Taco Belle hadde jeg gjerne sett her...:spin:

Originally posted by CK

Vadå, Norge får ju snart helyllekillen Donald Rumsfeld på besök... :)

Originally posted by Superhai
De er nå på OSL da? :spin:

Er de? Det visste ikke jeg. Kanskje på tide å komme seg litt oftere ut av Drammen? :)

Taco Belle (som er savnet :)) ligger vel ikke på OSL ennå?

Dette ble da fælt til avsporing.. men men..
Peppes har dem nok ikke i Statene, derimot så har Peppes åpnet pizzasjappe(r) i Midt-Østen, nærmere bestemt Kuwait.. (Det høres litt opp-ned ut spør du meg.. Vanligvis er det vel folka derfra som kommer hit og mekker pizza? Utveksling kanskje? :) )

<pirke>Taco Bell uten e på slutten</pirke>

Nå sklir det vel litt langt ut av topic ...

Trety, vi har da Lizzies i Drammen! Den er av høy klasse :) :cheers: :up:

Originally posted by LN-SEK
Trety, vi har da Lizzies i Drammen! Den er av høy klasse :) :cheers: :up:

Nja, Jonas B. Gundersen er høy klasse. Lizzies har tapt seg i det siste. :)

Originally posted by Christian
Undrar om man ska ta ledigt den dagen, kan man även börja dagen tidigt, med att ta fraktarna som rullar in vid 5-tiden... :zzz :up:

WooHoo, jag fick ledigt av min chef idag!!!!
Då kan man ju även fota MH91 när dne kommer tillbaka från EWR...

Og når man først er inne på butikker-restauranter-og-merker-og-slikt-jeg-savner-fra-Amerika, så kan man jo nevne...
Ben & Jerry's, IHOP, Publix, Starbucks, Perkin's, Chick-Fil-A, Wal-Mart, Denny's, Jack in the Box, Chili's, Bahama Breeze, Baskin-Robbins, Dreyer's, Walgreens, Eckerd, Olive Garden, Chevy's, Stake-n-Shake, Checkers og sist, men ikke minst: The Cheesecake Factory. Sukk :(

Men 757 med winglets, ja, det skulle vi gjerne sett på OSL!

Originally posted by Trety

Taco Belle (som er savnet :)) ligger vel ikke på OSL ennå?

Nei ikke noen taco bell. Men...

http://www.osl.no/shopping/index.asp?strURL=http://www.osl.no/shopping/templates/applications/internet/showobject.asp?infoobjectid=1004717&lId=1044

ellers så startet Pizza Hut i Oslo sentrum for en del år tilbake, men var aldri noen stor suksess og har lagt ned alle restaurantene så vidt jeg vet.

Men jeg må jo si at det er en light versjon av Pizza Hut i statene, men de har ganske god (og dyr) pizza likevel.

Status
Not open for further replies.
Back