CO 38 kansellert onsdag 22.12

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Den skal vi være med.. Dette kan bli "gøy på landet" hvordan vi kommer hjem :drunk: noen son vet hvorfor ?

Har du sjekket bookingen din på continental.com? Om du har blitt booket om står det kanskje noe der?

Sjekket litt i systemene.

Hvis dere heller vil være en dag ekstra og komme hjem den 24. så si i fra, så kan nok det ordnes ganske raskt.

S

Sjekket den på continental.com, og fikk beskjed om at "Continental Airlines flight 38 does not operate on Wed., Dec. 22, 2010".

Om den i utgangspunktet hadde vært satt opp - skulle den ikke da stått som kansellert? for meg ser det ut som om den aldri var satt opp i det hele tatt den dagen (muligens noe jeg bare innbiller meg).

Også litt rart at den flighten mellom IAH og EWR som også heter 38 heller ikke går.

Stusset på det samme .. samme i Amadeus. Når de kanselleres vises de som regel med X i availability .. nå vises ikke flighten i det hele tatt.

Sjekket litt her også. Og denne har vært planlagt noop i lang tid. I alle fall siden sommeren en gang.

S

Takk Takk Stefan,;) en dag ekstra paa ewr, men ut etter plan herfra i morgen.:up:
De fikser vel hotell naar vi kommer til ewr ?

Kan du fikse 21BC ogsaa??

He, he begynner aa kalle ewr for "hytta" ^_^:colgate: 6. opphold, frivillig og ufrivillig paa vel to aar.

He, he gøy EWR :lol: Standby til MUC... Tilbød oss å bli over til CO 38 i morgen. Men den er full...:colgate:

Diskusjonen fullført, jeg tapte glatt...:colgate: Men, kan ha gøy :drink:drink

Ser forøvrig at det er fysisk mulig å kjøpe to billetter fra EWR til OSL i dag, men det ser kun ut til å være ledig i biz over dammen. (ikke at dere skulle kjøpe nye, bare så om det fantes flighter med to ledige seter).

I morgen kun J klasse med LH til kr 33.300 ! Blir det julaften på Times Square ? :colgate:

Back