Takk for gjennhøret av Nissa Nybergets sang, som gikk over høytaler anlegget på Fornebu hele denn siste "triste" dagen.
Legger ved et bilde av CD'n som jeg har tatt vare på som noe av det kjæreste jeg har. Rett som det er legger jeg den i CD spilleren, tar på meg hodetelefonen. Setter meg i god stolen. Lukker øynene, skrur volumet på fullt og hårene reiser seg. Minnene av Fornebu dukker opp på netthinnen. En tåre legger seg i øyekroken, som jeg tørker raskt bort før noen andre ser det. Fordi utenforstående vanskelig kan sette seg inn i slikt.
Takk Nissa Nyberget med venner innkl. Anita Skorgan.
Her et lommetørkle fra den "siste" flight
Til slutt en artikkel som ble skrevet i Sarpsborg Arbeiderblad, om min avskjed med Fornebu. (beklager litt uskarp gjenngivelse)
(Dersom det bare skulle være Video i denne tråden, beklager jeg det, og akksepterer at den blir slettet eller flyttet)
Uffda! Benyttet bilde uten tilatelse/ref. til utøvende fotgraf. Uansett godt observert, og med benyttet forstørrelses glass må jeg si meg enig i at det må være ditt bilde som er gjengitt.
Hva skylder vi/jeg? Kan jeg sende deg mitt avbildede lommetørkle fra "The last flight" som en kompensasjon.ld Send meg en PM.