olehoel, prøv å se på de 2 maskinene som står der. En forskjell vises veldig godt, den andre kan være litt værre å se.
Registreringen har ikke noe å si i dette tilfellet.
Jeg skal komme med løsningen etter at du har studert dette litt nøye først
Dette lurer jeg også på... Vi snakket med en 720 skvadron flyger på Kjeller 12 mai, og om jeg husker riktig så er dekselet i halefinneroten en forskjell, og så tror jeg det var noe med antenne, samt flere andre ting jeg ikke husker...
Jeg forstod det slik at det først og fremst er 412 i "160-rekken" som er modifiserte til HP. Alle de som er/har vært i Afganistan skal være 412HP. For med ser det også ut til at setene i 164 har "armour protection" - noe sikkert alle 412HP har? Har "164" vært i Afganistan, tro?
Alle detaljer om 412SP vs 412HP er velkomne! Hvilke maskiner er blitt modifiserte, i tillegg til "164"?
Hadde glemt denne tråden.. Men jeg ser at den nærmeste har en antenne på oversiden av cockpit, mens den andre har en på undersiden. Er det noe annet stort jeg overser?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.