CK på tur med Dakota

Flotte greier. Fløy selv med den svenske kollegaen fra FBU for noen år siden. Virkelig en opplevelse!

Re: CK på tur med Dakota

Var selv en tur på Hvasser i går. Dakotaen fløy veldig lavt over huset, litt av et syn, rakk ikke å få fatt på fotoapparatet dessverre. Flott blogginnlegg :up:

Junior og jeg tok en rundtur fra Torp i fjor, og det er virkelig noe å anbefale :-)

Espen

Takker! Det var skikkelig gøy! Nå har jeg både Ju-52/3m, DC-3 og Grumman Mallard på blokken. Drømmer om en Otter - helst på sjø

Skynd deg til Ignace Airways,Ignace,Ontario,Canada!
De flyr Otter nr.31 fra Luftforsvaret og Widerøe (LN-LMM)-fremdeles med ordentlig motor(ikke turbine) og selvsagt på flottører

får bli når jeg får min første bonus...

...og endelig fikk EB fløyet Dakota'n også!!

Dette må dere prøve alle sammen!!! For en vanvittig herlig, flott, fantastisk, historisk og utavdegsjælopplevelse. Kom dere opp i lufta!!!

...og endelig fikk EB fløyet Dakota'n også!!
Dette må dere prøve alle sammen!!! For en vanvittig herlig, flott, fantastisk, historisk og utavdegsjælopplevelse. Kom dere opp i lufta!!!

Har `gjort rundturer over Oslofjorden og Haugesund, samt Sola-Sandefjord, men veldig klar for en ekstra dose Dakota senere i sommer, ja !

Kanskje vi på forumet hadde klart å chartre den til en egen Flypratflyging?

Jeg hadde en rundflygning fra Torp en julionsdag for tre år siden, og det ga virkelig mersmak :-)

Espen

Klar for ny tur til sommeren...husk at du har mulighet til å fly denne hver onsdag fra Torp i sommersesongen.

Back