• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

CK i godt humør!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
CK i godt humør!

Både MOW og EB har fått egne "icons"...(....som absolutt kan brukes av alle på forumet!!) Skaff CK flere barn - forumet blir jo bare bedre og bedre!!!

Replying to Topic 'CK i godt humør!'

Originally posted by EB

Skaff CK flere barn - forumet blir jo bare bedre og bedre!!!

Tror vi skal la ham ta seg av akkurat det på egenhånd, vet ikke hvor happy han hadde blitt med vår innblanding! :D :p ;)

Lover å holde meg unna fru Kamhaug - men litt tafsing på CK er vel i orden?

For all del - da skulle resten av oss vaere trygge!! :p

Men hvor blir det av
ikon_lf_15x15.gif
?

:sarc

:D

Mil. lufttransport er tema her allerede, så hvorfor ikke et ikon? :p

(Dessuten er jeg så fornøyd med ikonet jeg satt og lagde... I mange timer... For dere... *snufs*... :D )

Jeg har da ikke tafset på deg MOW!!! Bare slått deg grundig i et veddemål... Tror faktisk United flyr fortsatt - snart to år etter dødsdommen din!!!

såså - selv om jeg har begynt å drikke vin igjen (tømte en flaske Wolf Blass (EB-tips) i løpet av helgen), blir det nok lite med tafsin, EB - vi er jo gifte menn begge to. Noen ny arving er det nok noen år til også - men, om en 10-11 måneder skal jeg være hjemme alene en hel måned med Prinsessen og hvem vet vel hva som kan skje med orumet (og Scanair.no) på den tiden. Da er arvingen stor nok til å sitte i en stol og se på pappa jobbe på PC'n, og kanskje hun i løpet av den tiden kan lære seg forskjell på en MD80 og en 737 (eller i det minste å geipe når hun ser et Ryanair-fly!?)

Fordelen med å bo i Asker må jo være at det er for langt nord til at Ryanair blir en del av hverdagen... Men for all del skal ungen geipe - så er det ingen bedre grunn enn denne!!!

PS! Tafsing er innfor det jeg for lov til som gift - men det er kanskje flere måter å tafse på!!!

vi har et vennepar med hytte på Tjøme, som ofte har Ryanair-fugler over hyttetaket på vei til TRF. Jeg har ikke gitt opp håpet om å lære guttungen deres (to år i mai'05) å si BLÆH! når det kommer blåbukede flymaskiner over hytta (og selvsagt klappe henrykt når det komemr grønne og hvite Widerøe Dash'er)

Originally posted by CK

Da er arvingen stor nok til å sitte i en stol og se på pappa jobbe på PC'n, og kanskje hun i løpet av den tiden kan lære seg forskjell på en MD80 og en 737 (eller i det minste å geipe når hun ser et Ryanair-fly!?)

Ja, CK du har vel et og annet å lære...:D Min erfaring er at 1-åringer i svært liten grad er tilfreds med å sitte i ro over noen særlig periode, men du bør vel kunne lære henne forskjell på en 737 og MD80...;) Her i Tromsø er det lite med praktiske øvinger for flyidentifikasjon; dvs. det er Dash og 737 stort sett over hele linja...

jy

Originally posted by CK

vi har et vennepar med hytte på Tjøme, som ofte har Ryanair-fugler over hyttetaket på vei til TRF. Jeg har ikke gitt opp håpet om å lære guttungen deres (to år i mai'05) å si BLÆH! når det kommer blåbukede flymaskiner over hytta (og selvsagt klappe henrykt når det komemr grønne og hvite Widerøe Dash'er)

Det var det med brandbuilding og reklame overfor barn....:naughty: :p

Når den som du skal arve også er den som lærer deg brandbuilding er det bare å følge med... Noe av det første mine nevøer lærte seg var ordet "arveonkel"...

Originally posted by TOS

Her i Tromsø er det lite med praktiske øvinger for flyidentifikasjon; dvs. det er Dash og 737 stort sett over hele linja...

Men de kan evt læres opp til å klappe for de med rød nese og geipe for de andre...eller vice versa...selv synes jeg de er like fine alle sammen :)

Originally posted by CK

Hmm... Her ute på Nøtterøy sitter jeg storøyd og glåmer enten det er Ryanair, Widerøe, KLM eller ett av charterselskapene som svinger seg inn mot Torp. Et fly er et fly! "Fint fly!", sier jeg til bikkja. "Voff", svarer hun bekreftende. :spin:

Men på Tjøme setter vi mer pris på en hyggelig propelldur fra WF...

Back