VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 31 Mar 2010 #1 Kan ikke huske å ha sett denne tidligere: Dette var farger som kledde den gamle MD´en godt!
Halvorsn ScanFlyer Molded 31 Mar 2010 #3 den var snasent pen den der! liker best de lengre 81/82 jeg da. og 83
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 31 Mar 2010 #5 Ser skikkelig tøff ut! Men jeg skjønner ikke hvorfor de velger MD-87 ...
LN-MOW Flyklapper Medlem 31 Mar 2010 #6 Sikkert billig .... Vi hadde to MD87'er i Vanguard, og ledelsen innrømmet at det var en tabbe å ta de to istedet for å kun å basere seg på -82/-83 ... Driftskostnadene var ubetydlig lavere og de hadde 25 færre seter ....
Sikkert billig .... Vi hadde to MD87'er i Vanguard, og ledelsen innrømmet at det var en tabbe å ta de to istedet for å kun å basere seg på -82/-83 ... Driftskostnadene var ubetydlig lavere og de hadde 25 færre seter ....
R RolfL ScanFlyer Gold 31 Mar 2010 #9 LN-MOW said: LN-RMP er blitt SE-DMK .. noen som har hex-koden? Click to expand... Inte ännu, tror SE-DIU kommer tidigare. Officiellt infördes SE-DIU med City Airline som operatör idag , 31 mars. SE-DMK beräknas någon gång i maj, eventuellt omkring 20 maj. Last edited: 31 Mar 2010
LN-MOW said: LN-RMP er blitt SE-DMK .. noen som har hex-koden? Click to expand... Inte ännu, tror SE-DIU kommer tidigare. Officiellt infördes SE-DIU med City Airline som operatör idag , 31 mars. SE-DMK beräknas någon gång i maj, eventuellt omkring 20 maj.
L LN-KRF ScanFlyer Gold 1 Apr 2010 #10 Se der! Det der var jo snasne farger! MD87ern passa fargene meget godt må jeg få si!
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 1 Apr 2010 #12 RolfL said: För information så är den bara målad på vänster sida ! Click to expand... Hvorfor i all verden? Maskinen har da vært "idle" i lengre tid, så tidsnød kan det da umulig skyldes... For øvrig en dekor som absolutt kler MD'en(e).
RolfL said: För information så är den bara målad på vänster sida ! Click to expand... Hvorfor i all verden? Maskinen har da vært "idle" i lengre tid, så tidsnød kan det da umulig skyldes... For øvrig en dekor som absolutt kler MD'en(e).
R RolfL ScanFlyer Gold 1 Apr 2010 #13 LN-MOW said: Skal DIU også skifte reg? Click to expand... Det tror jag inte, behåller säkert sin SE-reg.
LN-MOW said: Skal DIU også skifte reg? Click to expand... Det tror jag inte, behåller säkert sin SE-reg.
S Speedbird ScanFlyer Gold 2 Apr 2010 #14 Nydelig maskin - selvom jeg helst skulle sett den fortsette i SK-farger.
Novair ScanFlyer Gold 4 Apr 2010 #15 Var så heldig at jeg fikk festet denne til brikken på fredag. Bildene er tatt på ALC. Last edited: 4 Apr 2010