Cimber med nok en 737

Ettersom haleroret ikke var ferdig malt, er det jo mulig at den ikke var helt klar for levering ennaa ... Det kan jo vaere at det gjenstaar mer arbeide.
 
Teknisk arbeid er utfört av ATC Lasham, som har baser i QLA og SEN. Likevel ble flyet lakkert i MAN siden ma ikke har lakk-hangar i QLA.

Det trenges til en god del paper-works plus Company Mods for Cimber Sterling, dersom de virkelig tager opp dette flyet...
 
hmm hvor mange 737 e malt til nye cimbersterling farger ? har inntrykk det er kun ett fly i ny farge .... hadde vert kult å sett bilde av flyflåte med den nye fargen... den e bare rett og slett flott fargeskjema..
Sko ønske de kunne bare fjerne "sterling" fra CimberSterling......
 
Hmm, den fattige mannen lever dyrest.

Cimber har ingen penger til overs, men kaster bort 1/4 Million DKK for ny lakk. Dette forstar som vil. MRU sitt lakk ville har vaert gode 2-3 ars til...
 
Hmm, den fattige mannen lever dyrest.

Cimber har ingen penger til overs, men kaster bort 1/4 Million DKK for ny lakk. Dette forstar som vil. MRU sitt lakk ville har vaert gode 2-3 ars til...

Nu kender jeg ikke meget til vilkårene omkring fly-leasing, men kunne man forestille sig at det var en del af leasingen, så QI ikke skal bruge 1/4 mill i cash for det?
 
Hmm, den fattige mannen lever dyrest.

Cimber har ingen penger til overs, men kaster bort 1/4 Million DKK for ny lakk. Dette forstar som vil. MRU sitt lakk ville har vaert gode 2-3 ars til...


Tror nu det er en ganske god markedsføringsudgift, at man ikke flyver videre i let livery fra en falleret forgænger.
 
Nu kender jeg ikke meget til vilkårene omkring fly-leasing, men kunne man forestille sig at det var en del af leasingen, så QI ikke skal bruge 1/4 mill i cash for det?

Interessant tanke, siden det stort set er ex. Sterling maskiner QI opererer !
Har desværre ikke selv viden om dette.
 
Back
Top